Konference Reklama na hraně o odvážných kampaních

Akce již proběhla 15. 10. 2020

Online konference Reklama na hraně: risk nebo zisk chce ukázat, jak vyrábět odvážné kampaně a přitom mít kreativitu pod kontrolou.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Řečníci online konference Marketing Meet Reklama na hraně: risk nebo zisk se 15. října zamyslí nad kontroverzními marketingovými kampaněmi a jejich vlivem na chování publika. Ukážou, kde jsou právní mantinely real-time marketingu, kam až lze zajít ve výběru klíčových slov v PPC kampaních, jak se dělá odvážný virální obsah na hraně a na konkrétních kampaních představí, jakými emocemi na to reaguje publikum.  

Témata konference

  • Real-time marketing a jeho (právní) hrany: Právnička Petra Dolejšová prozradí, kolem jakých aktuálních událostí je dobré našlapovat po špičkách a proč.
  • Vojtěch Prokeš z výzkumné agentura Behavio Labs na třech otestovaných kampaních známých značek ukáže, co se odehrává v mozku zákazníků a jaké mají emoce.
  • Je možné, aby neziskovka nestrašila veřejnost statistikami a přesto měla úspěch? Jak komunikovat intimní témata, předvede Petra Císařová, marketingová ředitelka neziskové organizace Loono.
  • Na reálném příkladu PPC kampaní ze své advokátní praxe advokát Ladislav Drha poradí, jak se bránit před konkurencí v případě, že se název brandu stal synonymem pro celou kategorii produktů.
  • O tom, že odvážný humor je cesta pro zaujetí zákazníka, chce přesvědčit Jan Holeček z Kolkovny a ukáže virální reklamu na hraně s několika set tisícovým dosahem za minimální náklady.
  • Také ideamaker Martin Charvát z Haze agency předvede kreativitu jako přidanou hodnotu v přímém přenosu a to na nejdiskutovanějších reklamních kampaních, které nešlo přehlédnout.

Další informace najdete v programu online konference.