Marketing Festival 2024: Návrat ke kořenům

Akce již proběhla 20. 02. 2024 - 22. 02. 2024

Marketing Festival se letos vrací ke svým „brněnským kořenům". Třídenní akce přinese networking, workshopy a přednášky plejády zahraničních spíkrů.

Jindřich Fáborský, zdroj: Marketing Festival

Jindřich Fáborský, zdroj: Marketing Festival

Devátý ročník marketingové konference Marketing Festival se po letech vrací do Brna, uskuteční se ve dnech 20.-22. února 2024

Zahajovací večerní party je naplánovaná na 20. února, ve středu 21. února se uskuteční workshopy a o den později konference. V rámci konferenčního dne vystoupí:

  • Tom Fishburne aka Marketoonist, který ve své přednášce popíše největší bolesti zákaznické zkušenosti.
  • Jako keynote se letos představí Cassie Kozyrkov. Téma její přednášky zatím organizátoři nezveřejnili.
  • K publiku také promluví Richard Shotton, který bude mluvit nejen o tom, jak si získat pozornost zákazníků, ale také jak je přesvědčit k nákupu, aniž by bylo zapotřebí sáhnout k cenovým ústupkům.
  • Grace Kite se bude věnovat Třetímu věku efektivity.
  • Značka nemusí být nutně odlišná. Stačí, když je rozpoznatelná a zákazníci si na ni vzpomenou v okamžiku nákupu. Na papíře zní definice mentální dostupnosti jasně a jednoznačně, ale praxe už je jiná, přiblíží Jenni Romaniuk.
  • Steen Rasmussen přinese provokativní pohled na etické dilema spojené se sběrem a využívání dat. 
  • Internet se dnes topí v obecném, zbytečném a mnohdy generickém, AI generovaném „obsahu“. Značky navíc prohrávají boj s vyhledávači, které si sami syntetizují odpovědi přímo do výsledků vyhledávání. Obsahový marketing v podobě, v jaké ho známe dnes, přestává fungovat, mnohdy už nefunguje. O tématu promluví Jono Alderson.
  • Scott Brinker ve své přednášce ukáže, že budoucnost nebude tak zlá. Zároveň radí, jak se úspěšně zorientovat ve světě, ve kterém padly hranice tradičního softwaru, a jak strategicky využít množství příležitostí, které jako marketéři díky AI máme.
  • Co spojuje úspěch značek, jako jsou Amazon, Uber, Booking nebo Tesla? Je to orientace na zákazníka? Uživatelská zkušenost? Práce s daty? Nebo… něco úplně jiného? André Morys pro svou přednášku na Marketing Festivalu analyzoval desítky společností a jejich fungování.

Bližší informace jsou dostupné na webu akce zde.