Marketing Festival je letos online i offline

Akce proběhne 22. 09. 2021 - 24. 09. 2021

Workshopy a party se uskuteční offlline, přednášky proběhnou online s následnou online diskusí.

Zdroj: Marketing Festival

Zdroj: Marketing Festival

Osmý ročník konference Marketing Festival je opět složený z přednášek, které organizační tým nafilmoval ve spolupráci s externími produkčními týmy po celém světě. S většinou řečníků bude po streamované přednášce probíhat živá online diskuse. Program doplňují offline workshopy a také dvě offline párty.

Festival začne ve středu 22. září prvními workshopy, na které naváže seznamovací večírek. Zhruba 20 offline workshopů a školení na klasická technická digitálně-marketingová témata, ale i témata nová, která s výkonnostním marketingem souvisí jen nepřímo, povedou čeští lektoři. Odehrají se v prostorách technologické společnosti Inventi v Praze 4.

Příklady workshopů:

  • Pavel Pola o e-mail marketingové strategii
  • Honza Bartoš o výkonnostní Facebook reklamě
  • Lucie Hrdinová z agentury H1.cz o copywritingu
  • Bronislav Sobotka o tom, jak uspět na Youtube a užít si to
  • Dan Tržil o tom, jak založit a vést úspěšný podcast
  • Martin Zdražil o efektivní strategii a brandingu
  • Kristýna Bašusová o Linkedin Ads

Hlavní online program se odehraje ve čtvrtek 23. září. Skládá se z natočených přednášek a živých diskusí se speakery.

  • 10:00 - Simon Peel: The case against short-termism
  • 11:15 - Grace Kite: Econometric Modelling in 2021
  • 11:45 - Tom Roach: The Wrong & The Real of it
  • 12:15 - An interview with Tom Roach & Grace Kite
  • 13:30 - Q&A with Grace Kite and Tom Roach
  • 14:00 - Richard Shotton: How to be memorable
  • 15:00 - James Hankins: On Share of Search

Mezi speakery nově přibyl James Hankins, zakladatel Vizer Consulting. Je mj. podepsán pod nedávno uvedenou brandovou metrikou s názvem Share of Search, kterou vytvořil spolu s Lesem Binetem. Podle Hankinse a Bineta jde o alternativu složitého měření tržního podílu a mnohdy i užitečnou náhradu za Share of Voice

Druhý den hlavního online programu nabídne:

  • 10:00 - Karen Nelson-Field: Visibility in 2021 and beyond
  • 11:00 - Mark Ritson: Sex in the Fast Lane
  • 12:00 - A Q&A with Mark Ritson
  • 13:30 - JP Castlin: Strategy Demystified
  • 14:30 - Rory Sutherland: téma bude upřesněno
  • 15:15 - Helen Edwards: Is there such a thing as brand love?