Marketing Meeting: AI v marketingu prakticky

Akce proběhne 20. 01. 2026

Praktické ukázky, jak mohou marketéři, kreativci i tvůrci obsahu zapojit umělou inteligenci do své každodenní praxe.

Ilustrační foto, zdroj: Freepik

Ilustrační foto, zdroj: Freepik

Konference Marketing Meeting: AI v marketingu prakticky ukáže, jak mohou marketéři, kreativci i tvůrci obsahu zapojit umělou inteligenci do své každodenní praxe. Od strategického uchopení role AI v marketingu až po ukázky využití konkrétních nástrojů. Online konference, která se uskuteční v úterý 20. ledna 2026, představí cestu, jak proměnit nápad v kampaň, vyhodnotit její výsledky a posunout marketing na novou úroveň.

Z programu konference 

  • AI agenti v kreativních agenturách: Jan Suda, Media & Channels Strategist, McCann Prague
    Jak fungují AI agenti v reálném provozu kreativní agentury? Jan Suda představí konkrétní příklady, poučení z vývoje i praktické momenty, které ukazují, co se osvědčilo a kde AI zatím naráží. Zaměří se na změny rolí lidí i faktory úspěšného nasazení v marketingu.
  • AI jako režisér: Příběh jedné úspěšné TV reklamy: Petr Princ, Head of ATL, ePojisteni.cz
    Petr Princ přiblíží vznik televizní reklamy, kterou z velké části řídila AI. Vysvětlí proces, použití nástrojů, slepé uličky i to, proč výsledná kampaň přinesla o 70 % lepší výkon. Ukáže, kde AI už funguje spolehlivě a kde je lidská kreativita stále nezastupitelná.
  • Jak využít AI při tvorbě obsahu na sociální sítě: Oldřiška Hradcová, Copywriter & Social Media Specialist, Včeliště
    Praktický návod, jak s pomocí AI zvládat sociální sítě efektivněji. Oldřiška Hradcová ukáže, jak tvořit příspěvky přes vlastního GPT asistenta, jak automatizovat grafiku v Canvě a jak využít AI nástroje pro generovaní obrázků i videí.
  • AI nám ušetřila 800 tisíc: Reálný SEO hack pro technické weby: Daniel Musil, Co-owner & RevOps Evangelist, AITOM Digital
    Případová studie, která popisuje krok po kroku využití AI v SEO pro technický web AGC Plasma. Daniel Musil ukáže, jak díky vlastnímu AI nástroji zvýšili organickou návštěvnost, ušetřili stovky tisíc na PPC, pronikli do AI vyhledávačů a vytvořili obsah, který respektuje odborné technické podklady.

Další informace najdete na stránkách akce zde.