Marketing Meeting: Jak na krizovou komunikaci

Akce již proběhla 21. 01. 2021

První letošní Marketing Meeting se zaměří na budování firemní reputace a krizovou komunikaci.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

První letošní Marketing Meeting se zaměří na budování firemní reputace a krizovou komunikaci. Uskuteční se ve čtvrtek 21. ledna 2021 online. Věnovat se bude strategii a nástrojům krizové komunikace včetně využití sociálních sítí a neopomineme ani právní aspekty. Součástí programu budou také konkrétní případové studie, které představí zkušení profesionálové ze společností Huawei, Košík.cz, Letiště Praha, Mondelez (značka Milka) a další.

Vybíráme z programu:

Koronavirová krize dostala e-shop s potravinami Košík.cz do situace, kdy musel na jedné straně upravovat servis na úkor pohodlí zákazníků, aby se dostalo na co největší množství z nich, na druhé straně musel bojovat s jejich důvěrou. O tom, jak komunikovat se zákazníkem, „když sami nevíte, co bude zítra“, promluví marketingový ředitel služby Košík.cz Jan Škrabánek.

Značka Milka byla předmětem mnoha srovnávacích testů i výroků různých politiků. Jak komplikované je uchopit v komunikaci téma, které je pro veřejnost tolik líbivé a zároveň ohromně složité a o kterém jste přesvědčeni, že se vás netýká. Na to odpoví ředitelka korporátní komunikace společnosti Mondelez Gabriela Bechynská.

Zařízení od čínské společnosti Huawei označil Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost za bezpečnostní hrozbu. Technologická společnost je přitom považována za lídra v budování sítí páté generace (5G). Jaký to mělo dopad na byznys a jak firma komunikačně pracuje s kontinuální krizovou komunikací? To prozradí PR manažer Huawei Tomáš Kolder.

Pražské letiště bylo v České republice jednou z prvních institucí, která se s hrozbou šíření nákazy covid-19 musela vypořádat, a to především komunikačně. Jak pandemie změnila styl komunikace a dá se na největší krizi letectví v dějinách najít vůbec něco pozitivního? O tom bude hovořit tiskový mluvčí Letiště Praha Roman Pacvoň.

Základní pravidla a strategii krizové komunikace představí Jan Kučmáš, partner PR agentury AMI Communications a někdejší předseda APRA. Krizové komunikaci na sociálních sítích se budě věnovat Pavel ParadýsAcomware a co dělat, když je pověst vaší značky v ohrožení, poradí právnička Petra Dolejšová.

Konference proběhne 21. ledna online, registrace je možná zde.