Marketing Meeting: Jak na vymazlený copywriting

Akce proběhne 18. 09. 2025

Copywriting se mění. Online konference přinese tipy od těch, kteří se textem živí značky i sebe.

Ilustrační foto, zdroj: Freepik

Ilustrační foto, zdroj: Freepik

I zkušení copywriteři dnes řeší, jak přizpůsobit styl a obsah době AI, náročnějším zákazníkům i měnícím se vyhledávačům. Marketing Meeting: Jak na vymazlený copywriting nabídne tipy, jak psát obsah, který funguje a prodává.

Konference se uskuteční 18. září 2025 online od 10:00 do 14:30.  Přinese inspirace i konkrétní návody, jak na vymazlený copywriting. Program cílí na copywritery, content stratégy i marketéry, kteří chtějí držet krok s trendy a zároveň psát obsah, který zaujme zákazníky, přiměje je ke kliknutí i nákupu a obstojí i v době AI.

Témata konference

  • Titulkobraní – aneb co (ne)dělat s titulkemLucie Hrdinová z GroupM Nexus poradí, jak tvořit titulky, které přimějí ke kliknutí. Dozvíte se, jak využít curiosity gap, čtení z nenávisti či error-based obsah.
  • Vibewriting – psaní s AI v zádech – newsletterista Martin Kavka nabídne svůj přístup k psaní s pomocí AI: jak AI využívat jako beta čtenáře, editora a nápadníka, aniž byste ztratili svůj osobitý styl.
  • Třením vzniká teplo: Jak na to, aby se zákazník nepřehřál a nakoupil?Bára Hlavicová z Komuniké pomůže najít a odstranit „třecí plochy“ ve vašem webovém obsahu, které brání dokončení nákupu.
  • Jak tvořit obsah, který (pře)žije AI revoluciTomáš Novák z Marketing Miner vysvětlí, jak zajistit, aby se váš obsah dostal do AI výstupů, jak se přizpůsobit změnám ve vyhledávání a na jaké metriky a data se zaměřit.
  • Storytelling v reklamě i beletrii – kreativní ředitel agentury Socialsharks Daniel Krásný ukáže, jak se prolíná psaní reklamních textů s psaním knih a co si z beletrie odnést pro tvorbu značkového obsahu.
  • Krizová komunikace v denní praxi: Tipy, jak udělat z naštvaných lidí věrné zákazníky poskytne Šárka Hamanová z agentury A+Manual. Předvede, jak řešit průšvihy na sítích, v newsletterech i přes PR.

Marketing Meeting: Jak na vymazlený copywriting se koná online, záznam bude účastníkům k dispozici. Prohlédněte si kompletní program na stránkách www.tuesday.cz, kde se můžete i zaregistrovat.