Na WebExpo 2019 přijedou Chiang či Lee

Akce již proběhla 20. 09. 2019 - 22. 09. 2019

Mezinárodní konference o internetu přiveze v září do Prahy řadu světových řečníků.

Zleva nahoře: M. Chiang, K. Zhou, O. Butler, zleva dole: G. Larkin, B. Lee a D. Grudl

Zleva nahoře: M. Chiang, K. Zhou, O. Butler, zleva dole: G. Larkin, B. Lee a D. Grudl

Konference WebExpo přiveze v září do Prahy celkem 70 řečníků, kteří se budou zabývat tématy pro vývojáře, designéry, IT manažery, marketéry a startupisty. WebExpo zveřejnilo kompletní program dvanáctého ročníku největší a nejdéle fungující české technologické konference s kapacitou 2000 návštěvníků, která se uskuteční v pražské Lucerně od 20. - 22. září 2019.

Kompletní seznam řečníků je k dispozici na webových stránkách akce, kde je i program konference.

Mezi řečníky budou například:

Milan Chiang

Jedna z nejprominentnějších žen asijské technologické scény Milan Chiang, přezdívaná také „královna mobilního marketingu“, ve svém oboru sbírá zkušenosti již přes 20 let. V roce 2011 založila VeryStar poskytující inovativní mobilní marketingové řešení více než 40 tisícům firem a stojí za propagační platformou podporující přes 200 milionů fanoušků. Mezi klienty VeryStar patří největší globální značky jako například Uniqlo, Pizza Hut, KFC či Starbucks.

Shira Weinberg

Technologie výrazně mění způsob, jakým jako lidi komunikujeme. Obrovské změny nás však pořád ještě čekají, a jedním z rostoucích, i když okrajových oborů, jsou systémy chytré odpovědi. Ty mohou uživatelé znát například z klávesnic na svých iOS nebo Androidech, ale také z Gmailu nebo LinkedInu. My, uživatelé, jsme čím dále tím více lenivější a nástup doporučených odpovědí má potenciál změnit naše návyky. Jakým způsobem? To na WebExpu rozebere seniorní produkťačka Microsoftu s více než 14letými zkušenostmi v softwarovém inženýrství Shira Weinberg.

Philip Delvecchio

Dlouhodobým a častým problémem mnoha českých startupů, ale i firem obecněji, je jejich neschopnost prodávat. Díky kvalitním univerzitám mají tuzemské společnosti dobré technologické zázemí, přesvědčit zákazníky nebo klienty jim však dělá problém. Časy se ale mění, a podle Philipa Delvecchia jsou to dobré zprávy právě pro ty, kteří sales nenávidí. V dnešní době přehlcené reklamou totiž opět začíná vítězit kvalita a soustředění. Philip Delvecchio pracoval jako programový ředitel newyorského akcelerátoru VentureOut, který pomáhal více než 200 startupům. Je zakladatelem platformy Hapday Group podporující startupy při vstupu na americký trh.

Bessie Lee

Na letošním ročníku konference WebExpo přijede přednášet Bessie Lee, jejímž nosným tématem bude, jak v současné Číně umělá inteligence ovlivňuje zaběhnuté reklamní zvyklosti a jak se těchto zkušeností dá využít i v dalších průmyslových odvětvích. Bessie Lee založila strategický startupový inkubátor a rizikový fond zaměřený na marketingové technologie Withinlink podporující čínský mediální průmysl. Před jeho založením byla generální ředitelkou čínské pobočky komunikační marketingové skupiny WPP se čtrnácti tisíci zaměstnanci a ročním příjmem přesahujícím jednu miliardu dolarů. Své zkušenosti v mediální komunikaci sbírala během více než třiceti let svého působení v Číně, Hong Kongu, Macau, Singapuru a Taiwanu.

Jan Junek

Jan Junek promluví na WebExpu o estetice a o tom, proč i ošklivé webové stránky mohou být úspěšné. Realitou je, že ty nejúspěšnější webové stránky jsou vlastně spíše nevzhledné. Na případových studiích tak Jan odhalí dopad vizuálního designu na dosažení cílů webu a optimalizaci míry konverzí. Cílem webu je podle něj plnit svůj účel a ne být jen ukázkou posledních trendů v designu. V posledních 10 letech pracoval jako webový architekt a designér pro značky jako Hartmann-Rico, Generali, Sapeli nebo E.on. Je také zakladatelem  baru a coffeeshopu Café Datel v domovských Českých Budějovicích a koordinátorem a disignérem Budějovického majálesu.

Jessica Gioglio

Jessica Gioglio se bude na letošním WebExpu věnovat pozornosti, která se stává novou komoditou a vizuálnímu storytellingu, který je novou měnou. Lidský mozek dokáže zpracovat vizuály šedesát tisíckrát rychleji než prostý text a posty s vizuály mají o 180 % vyšší engagement než ty bez nich. Návštěvníci stráví na webech, na kterých najdou videa, o 100 % více času. To jsou známá fakta, ke kterým Jessica na své přednášce přidá praktické tipy a  příklady z různých společností i odvětví. Rozšíří tak informace z  knih The Power of Vizual Storytelling a The Laws of Storytelling, kterých je spoluautorkou. 

Jiří Vicherek

Na letošním WebExpu si ve workshopu Jiřího Vicherka návštěvníci zkusí, jaké je to být v kůži technologického novináře. Díky tomu, že si vyzkouší jejich každodenní práci pak lépe pochopí, jak by měl vypadat správný mediální pitch, který žurnalisty skutečně zaujme. Budou pak vědět co, jak, kdy a hlavně proč mají technologickým novinářům připravit, aby se informace o jejich projektu objevily v titulcích médií. Vicherek je zakladatelem a spoluvlastníkem PR agentury Fenek zaměřené na technologickou scénu, která je pojmenována po nejroztomilejším predátorovi.

Lístky na konferenci je možné kupovat na webu akce.