Na WebTop100 o výzvách digitálního marketingu

Akce již proběhla 16. 11. 2021

Co lze čekat od vyhledávačů, výzvy emailingu, lukrativní cílové skupiny eshopů nebo českých inzerentech na TikToku, ukáže konference WebTop100.

Na 20. ročníku konference WebTop100 se sejdou zástupci digitálního marketingu jako Pavel Ungr, Daniel Kafka, Ondřej Ilinčev, Petr Srna, Dan Tržil, Irena Zatloukalová, Andrea Hurychová, Lukáš Havlásek a řada dalších, kteří ukáží své vize, jakým směrem se budou ubírat jednotlivé oblasti onlinu v příštím roce.

Zaměří se na to, co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022, jak blokace cookies třetích stran ovlivní webtracking nebo jak zlepšit uživatelský zážitek webu. Věnovat se budou i podobě ideální konverzní stránky, zahraniční expanzi i seniorům jako lukrativní cílové skupině.

Konference pokryje tyto oblasti digitálního marketingu:

  • Obsahová a brandová strategie
  • Influencerské kampaně a sociální sítě
  • Retenční a výkonnostní marketing
  • Vývoj podcastového trhu
  • Videomarketing
  • Tvorba webu, SEO a UX
  • PR a HR v digitálu
  • Start-upová scéna
  • Zahraniční expanze e-shopů

 V průběhu konference se navíc představí ty inspirativní digitální projekty letošní soutěže WebTop100.

Ochutnávka z přednášek:

  • V rámci přednášky Pavla Ungra se dozvíte, na jaká vyhledávací pravidla a algoritmy se připravit u obou nejdůležitějších vyhledávačů Google a Seznamu.
  • Andrea Hurychová z WeDigital se zaměří na trendy v oblasti videomarketingu s důrazem na stále rychleji rostoucí TikTok a smysluplnost této nebo podobných platforem pro české inzerenty. 
  • Mohou být senioři důležitou cílovou skupinou vašeho e-shopu? Od Ondřeje Slámycz se dozvíte, co je vidět v datech e-shopů a jak se této příležitosti případně chopit.
  • Jano Kešelák z Glami ve své přednášce ukáže, jak pandemie změnila módní trh z hlediska nákupního chování zákazníků i e-shopů.
  • Proč nechce spousta influencerů sponzorovat své příspěvky od klienta, proč klientské nároky na vhodného influencera stále stoupají nebo jaká by vlastně měla být typická role influencerské agentury? To jsou otázky pro Petra Srnu, CEO World of Online.
  • Jak ovlivní blokace cookies třetích stran webtracking? Můžeme přijít o základní metriku open rate? Na zásadní témata, která ovlivní e-mail marketing v roce 2022, se zaměří Petr CikánSherpas TECH.
  • Ondřej Ilinčev prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace a jaká je jejich typická míra.
  • Lukáš Havlásek Shopsysu se zamyslí nad stavem české e-commerce v porovnání se zahraničím. Podívá se na weby eshopů z pohledu uživatelské přívětivosti a úspěšného plnění businessových cílů.

Program konference WebTop100 najdete na webových stránkách, kde se lze také zaregistrovat.