PR Summit 2019 se zaměří na pozornost a vliv

Akce proběhne 12. 09. 2019

Konference PR Summit, která se uskuteční v září, zveřejnila program a nabízí slevy za včasné registrace.

PR Summit 2018, foto: Internet Info

PR Summit 2018, foto: Internet Info

Letošní konference PR Summit, který se uskuteční 12. září v Praze, stojí na čtyřech tematických pilířích:

  • Jak sladit kreativitu s marketingovou strategií
  • Jak pomocí PR zachránit pošramocenou reputaci
  • Jak díky sportovnímu sponzoringu jednoduše propojit značku s emocemi
  • Jak na efektivní PR ve státní správě a politický marketing

Na konferenci například vystoupí autorka nápadu „Kandidát zdarma“ Petra Nulíčková ze společnosti Alza.cz. Personalistka začala pod hastagem #sharingiscaring sdílet profily skvělých kandidátů, kteří jsou proklepnutí, ale nehodí se aktuálně do týmu. 

Sportovní sponzoring je na vzestupu.  Jakým směrem se bude toto odvětví ubírat v následujících letech?  Prozradí Nikola Mráčková. Na ni volně naváží David Douša s tématem Běhej lesy a Petr Lešek s Jizerskou 50.

Marketér Jakub Horák patří k nejznámějším osobnostem českého reklamního světa.  V parlamentních volbách 2017 například pomáhal Pirátům a v prezidentských Mirkovi Topolánkovi. Ve své přednášce o politickém marketingu představí výzkum motivací a bariér voličů. Jan Osúch bude mluvit o problémech v komunikaci ve státní správě a ukáže konkrétní tipy, kde by se obce i úřady měly inspirovat.

Zvedla se velká zelená vlna. Bude tento trend pokračovat? A dá se vůbec na ekologii a udržitelnosti postavit celá značka? A jak je to s pojmy jako zero waste, green, sustainable, eco-friendly, upcycle? O inspirace se podělí firmy jako IKEA, Bezobalu, Otoč kelímek nebo Steeblo. Podiskutují o tom, jak se dá šikovně využít ekologické cítění lidí v obchodní prospěch.

Bude možné se také potkat s „PR osobností 2018“ Patrikem Schoberem, zakladatelem agentury PRAM Consulting. Jeho přednáška dá význam všem komunikačním kanálům, které lze v Public Relations využít.

Na PR Summit dorazí také marketingová ředitelka McDonald´s Ivana Šedivá. Ve své přednášce se zaměří na spojitost mezi Mekáčem a pojmem „okurka“.

Celý program je na stránkách společnosti Internet Info, která akci produkčně zajišťuje. Pořadatelem a garantem konference je Asociace Public Relations Agentur.

Na konferenci PR Summit je možné zaregistrovat online a do 30. 6. využít zvýhodněnou cenu za včasnou registraci.