Právo v marketingu o ochraně brandu, PPC či označování reklam

Akce proběhne 11. 05. 2021

Právní ochrana brandu, PPC spory, ošetření spolupráce s influencery, označování reklam, nakládání s osobními údaji. To nabídne konference Právo v marketingu.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Další Marketing Meeting s názvem Právo v marketingu se bude 11. května věnovat právním pohledům. Jak pro samou kreativitu nezapomenout na právo, co už je za hranou, čemu se vyvarovat, a jak chránit vlastní tvorbu prozradí advokátky a advokáti s mnohaletou praxí. Program je kompletní, najdete ho na webu akce.

Témata konference

Osobní údaje v online marketingu

GDPR stále hýbe světem marketingu. Ať už se věnujete sociálním sítím, e-shopu nebo obsahovému marketingu, osobním údajům se nevyhnete. Každý marketér musí vědět, co je to osobní údaj, zda je v pozici správce nebo zpracovatele, a jaké z toho pro něj vyplývají povinnosti.

Ochrana značky

Na co myslet už při budování značky? Kdy uvažovat o zápisu ochranné známky? A jaké kroky podniknout, když značku někdo kopíruje? Vysvětleno bude na konkrétních příkladech z praxe.

Právní bitvy o PPCčka aneb pětkrát věděli jste že…?

Nejčastější omyly světa PPCček očima právníka aneb na co se připravit, pokud cílíte na konkurenci nebo se za cílení na vaši značku chystáte vyzvat konkurenci na souboj. 

Novela autorského zákona a jeho dopady pro marketing

Jak během příprav a realizace marketingové kampaně nezapomínat na autorský zákon? Co přinese jeho novelizace, která bude mít přímý dopad do oblasti médií? V rámci přednášky se dozvíme, jak nakládat s převzatým obsahem a vyhnout se tak nedovolenému kopírování.

Právní průšvihy influencer marketingu

Jakých chyb se dopouští firmy v influencer kampaních? Co si pohlídat před začátkem spolupráce? Jak se české právo a úřady dívají na označování reklamy a kdo je za co odpovědný? A jak se vypořádat s tím, když se něco zvrtne?

Právní aspekty podnikání v e-commerce

Co vše je nutné z pohledu práva pokrýt pro úspěšný rozjezd a fungování e-shopu? Jak právně řešit objednávky, reklamace, slevové akce či nastavení vztahů s dodavateli? A jaké novinky do stávajících pravidel přináší nedávná novela občanského zákoníku?

Právo v marketingu je místem pro všechny marketingové specialisty i obsahové stratégy. Akce proběhne 11. května online, ale s možností pokládat dotazy spíkrům a virtuálně diskutovat s ostatními připojenými kolegy z branže. Pro účast stačí vyplnit registrační formulář.