Primetime for Big Data: Od strategie po využití dat
Konference Primetime for Big Data ukáže, jak proměnit data v praktickou výhodu, a to od strategického řízení a architektury dat až po reálné dopady umělé inteligence v byznysu.
Ilustrační foto, zdroj: Blue Events
Jak přetavit data ve skutečnou konkurenční výhodu? Odpovědi nabídne konference Primetime for Big Data, která propojí odborníky z oblasti datové strategie, architektury i umělé inteligence. Vystoupí mimo jiné Roman Cabálek, Niels Verschatse, Pavlína Vajgarová či Michal Buzek. Pod moderátorským vedením Daniela Stacha se řečníci zaměří na to, jak zvládnout přechod k AI, řídit datová rizika a proměnit data v reálné obchodní dopady. Konference se uskuteční 27. listopadu v pražské Národní technické knihovně.
Témata a řečníci
- Data jako strategické aktivum: Roman Cabálek, Executive Business Advisor, Mentor and Coach, ex CEO Microsoft, Dell
- Order Service: Paralýza způsobená big daty: Niels Verschatse, Principal BI Consultant, intecs
- Jednoduchá architektura pro efektivní Big Data a agilní AI: Luděk Šafář, CE Customer Advisory Lead, SAS, Dalibor Šrámek, CE Customer Advisory Manager, SAS
- Fuckupy při přechodu na Fabric: Štěpán Rešl, Lead Technology Consultant, DataBrothers, Adam Poslední, Fabric Data Engineer, DataBrothers
- Data Boutique bez filtru: Pět překvapení, která vás na cestě k moderní data governance neminou. Pavlína Vajgarová, Data Intelligence & Literacy Lead, Česká spořitelna; Founder, DobroData, Štěpán Staněk, Data Governance Architect, Česká spořitelna; PhD Student, FIS VŠE
- Za hranice CDP: Sjednocená zákaznická data jako klíč k přesné atribuci kampaní a reálným nákladům na akvizici: Tereza Vavroušková, Marketing & Data Solutions Lead CZ/SK, Salesforce
- Když rozhodují vteřiny: Co dokáží real time data z 5G a IoT ve výrobě a logistice: Jan Adam, Business Architect for Big Data and Industry 4.0, T-Mobile
- AI pod kontrolou: Jak řídit data a rizika v době umělé inteligence: Jana Pattynová, Partner, Pierstone
- Panelová diskuse – Když data dávají smysl. Moderuje: Daniel Stach, Česká televize. Panelisté: Dagmar Bínová, AI & Data Science, Trask, Michal Buzek, Chief Data & Analytics Officer, Seznam.cz, Vladimír Dědek, IT Director, Alza.cz, Benjamin Fistein, Co-Founder, Semantee, Jiří Hana, Co-Founder, Geneea Analytics, Jan Pulkrábek, CPO, Mediaboard
Bližší informace včetně možnosti registrace najdete na webových stránkách akce zde.