Retail in Detail: Jak na nejlepší zákaznickou zkušenost

Akce proběhne 15. 10. 2025

Konference přinese nástroje, příběhy z praxe i to, jak díky správné kombinaci dat, empatie a inovací získat loajalitu zákazníků v digitální době.

Retail in Detail, ilustrační foto, zdroj: Blue events

Retail in Detail, ilustrační foto, zdroj: Blue events

Jak vytvořit zákaznickou zkušenost, kterou lidé milují s pomocí umělé inteligence, ale stále s lidským přístupem? Na konferenci Retail in Detail se ukáže, kde AI skutečně zlepšuje CX, a kde je nenahraditelný lidský faktor v pochopení emocí, ve strategii i v každodenním kontaktu se zákazníkem. Přinese konkrétní nástroje, příběhy z praxe i to, jak díky správné kombinaci dat, empatie a inovací získat loajalitu zákazníků v digitální době. Konference se uskuteční 15. října 2025 v KC City Praha.

Témata konference

  • Zákazník na prvním místě – jednoduše a efektivně – Martin Švamberg, analytik zákaznické zkušenosti, Direct pojišťovna

  • Neviditelná Customer Experience v retenčním marketingu – Vladimír Stříteský, Head of Marketing & Sales CDP & CRM CareCloud, Cortex

  • Alzee: Virtuální asistentka, která mění péči o zákazníky – Lenka Bartizalová, ředitelka Call Centra, Alza

  • Proč děti nesní o práci prodavače v retailu? – Miroslav Procházka, Regional Sales and Partner Manager, Staffino & Jan Gabauer, Lead Senior XM Auditor & Consultant, Staffino

  • Za hranicí pozlátka: Reálná AI a nezkreslená pravda o výjimečné zákaznické zkušenosti – Tomáš Krejčí, Head of Artificial Intelligence, T-Mobile

  • Prodejny 24/7: Jak AI mění automatizaci v zážitek z nakupování – Radek Nachtmann, CEO, P.V.A. systems

  • Rossi – budoucnost personalizovaného nakupování – Jaroslav Anelt, Brand Manager, Rossmann

  • Jak v Martinusu rozvíjíme zákaznickou zkušenost – Tomáš Ulej, Manager of Explore Team, Martinus

  • Zákaznický zážitek v Decathlonu: Když se fyzická prodejna potká s digitálním světem – Jan Černý, Customer Experience Leader, Decathlon

Panelová diskuse

  • Moderuje: Pavla Cihlářová, ředitelka, GS1 Česká republika

  • Téma: Od čárového kódu k zážitku: Jak 2D mění retail

  • Panelisté:

    • Pavel Moravec, Head of Sustainability CEE, Nestlé Česko

    • Radek Nachtmann, CEO, P.V.A. systems

    • Jan Žák, generální ředitel, Dr. Max

Bližší informace o konferenci a možnosti registrace najdete zde.