Retail Summit letos o otevření se novým myšlenkám

Akce již proběhla 25. 03. 2024 - 27. 03. 2024

Pokud se má retail vypořádat s nároky současné doby, musí být otevřený novým myšlenkám, trhům a zákazníkům. To je jedno z hlavních témat letošního ročníku konference Retail Summit.

Retail Summit 2023, zdroj: Blue Events

Retail Summit 2023, zdroj: Blue Events

30. ročník vrcholového setkání klíčových hráčů obchodního trhu Retail Summit se uskuteční do 25. do 27. března v pražském Kongresovém centru. Hlavní téma pro rok 2024 je „Opening Minds & Markets“. Pokud se má retail vypořádat s nároky současné doby, musí být otevřený novým myšlenkám, trhům a zákazníkům. 

Z nabídky letošního programu

  • Budoucnost retailu v Česku. Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR a viceprezident EuroCommerce
  • Skryté dluhy: Kolik stojí země pro 21. století? David Marek, hlavní ekonom, Deloitte
  • Jak se mění modely práce vlivem AI. Josef Holý, spoluautor podcastu Kanárci v síti
  • Iluze efektivity – jak řešit skryté náklady obchodu. JP Castlin, světově uznávaný stratég
  • Jak otevřít mysl a nové trhy – Duel obchodníka a výrobce. Martin Dlouhý, Group Chief Strategy Officer, Board Member,Rohlik GroupRoman Trzaskalik, Sales Director, Plzeňský Prazdroj
  • Cesta z permakrize: zákaznické trendy od změny k růstu.
    Lenneke Schils, Global Insight Director, Consumer Panel Services GfK
  • Jak zvládnout expanzi na nové trhy? Petr Kraus, CIO, Sportisimo, Jozef Škorvánek, CEO & zakladatel, A3 Soft
  • Jak firmu otevřít inovacím a zákazníkům. Adriana Jahňáková, viceprezidentka pro marketing, LEGO
  • Transformace a růst: Přizpůsobení se potřebám zákazníků
    a objevování nových horizontů. Liam Casey, CEO, Billa Česká republika
  • AI v retailu? Nebude to bez práce. Petr Kavánek, CEO, Quant Retail
  • Automatizované prodejny 24/7 – od snů k reálným číslům. Pavel Březina, předseda představenstva, Skupina COOP, Radek Nachtmann, CEO, P.V.A. systems
  • Jak se díky datům, technologiím a kreativitě otevřít nastupujícím generacím? Zuzana Moudrá, Cheil Strategist, Samsung, Shoptectm Jan Mička, Cheil Creative Director, Samsung
  • Jak vidí rok 2024 spotřebitelé a lídři českého maloobchodu? Lucie Zajícová, Customer Success Leader, Retail Services CZ&SK, NIQ

Podrobný program najdete zde. Registrace je možná zde.