WebExpo: Technologické proměny, AI, kreativita či etika

Akce proběhne 28. 05. 2025 - 30. 05. 2025

Jak se mění a bude měnit interakce mezi uživateli a technologiemi? To je jedna z otázek pro letošní ročník konference WebExpo.

Ilustrační foto, zdroj: Web Expo

Ilustrační foto, zdroj: Web Expo

Jak se mění (a bude měnit) interakce mezi uživateli a technologiemi? Jak můžeme díky AI vyrůst profesně i osobnostně? A dá se kličkovat mezi kreativitou a etickými principy? To jsou otázky, na které hledá odpověď letošní WebExpo. Od 28. do 30. května 2025 se uskuteční v sálech Paláce Lucerna v Praze. Očekává se, že přivítá přes 1600 účastníků a 80 spíkrů a mentorů z celého světa. 

Na WebExpo míří tech-profesionálové z firem jako Amazon, Google, IBM nebo Zalando. Ti se podělí o své know-how na přednáškách a specializovaných workshopech, které nabídne posluchačům z řad byznysu, marketingu, vývoje a UX designu.

Témata letošní konference propojuje holistický přístup k technologiím, vzdělávání a kariéře. „Tech-profesionálové teď potřebují mnohem víc než ovládat hard skills,“ vysvětluje Šárka Štrossová, ředitelka konference WebExpo, „V dnešním pulzujícím online světě se už neobejdou bez strategického myšlení a měkkých dovedností. Právě díky takovému kapitálu pak dokážou využít AI a vlastní potenciál na maximum.“

Tento přístup zosobňuje hlavní spíkr konference, Australan Mark Pollard. Světová kapacita oblasti strategického myšlení přijede odklopit pomyslnou pokličku byznysového taktizování a podělí se s publikem o zásadní principy, kterými modelovat současný byznys. Pollard povede na WebExpo také Strategy Masterclass, půldenní workshop určený přímo pro podnikatele, brand manažery a kreativce.

Protože veškeré kampaně by přišly vniveč bez řádného vyhodnocení, zaměří se jedna z přednášek i na sběr dat. Vedoucí marketingu Seznam.cz Jaroslav Slavičinský odhalí, jak na správnou evaluaci a neztratit se po cestě ve všech KPI, metrikách a kanálech.

Pořád ve střehu díky AI

AI se neoddiskutovatelně propisuje i do podnikání a zásadně ovlivňuje svět nově vznikajících projektů. Přímou zkušenost má podnikatel a vizionář Jan Řežáb, zakladatel SocialbakersTime is Ltd. a nově také Ravineo. Publiku ukáže, jak AI dramaticky proměňuje růst startupů a jak nám AI pomáhá škálovat byznys.

O nikdy nekončících změnách promluví technologický manažer Martin Cízler, který spoluzakládal a rozvíjel Microsoft Development Center v Praze. Na pódium přinese téma jak vměstnat inovativní postupy do firmy, když máme naplánované cíle a jednotlivé tasky? Lze nehonit současné trendy, ale záměrně je tvořit za běhu? Cízler sdílí své postřehy přímo ze „startupového bojiště, firmy Make, kde má na starost inovace a automatizace.

Lepší tým, lepší leader, lepší produkt

Přednášku o end-to-end týmech přinese konzultant a trenér Scrumu Karel Smutný. Původem softwarový vývojář dokáže zjednodušit procesy a vybudovat týmovou odpovědnost ve firmách pomocí agilního přístupu. Ve svém vstupu na WebExpo popíše, jak reorganizace týmů přispívá k rychlejšímu a kvalitnějšímu vývoji produktů, na co si dát při změně pozor a jaké výsledky můžete očekávat.

Dobře sladěný tým ale nestačí, pokud nemá jasnou představu o tom, co vlastně uživatelé chtějí a potřebují – a jak si je udržet. Výzkumnice Nikki Anderson poradí, jak se správně ptát a získat odpovědi, které povedou k lepším produktům i strategickým rozhodnutím. Na dlouhodobou loajalitu uživatelů se pak zaměří Adéla Keršlágerová z uLékaře.cz. Ve své přednášce ukáže, jak nastavit retenční strategii tak, aby motivovala uživatele k opakovaným návštěvám webu a pomáhala budovat pevné vztahy s klienty.

Další informace včetně možnosti registrovat se najdete zde.