WebTop100 o efektivitě digitálního marketingu

Akce již proběhla 15. 11. 2017

WebTop100 se chce zaměřit na nevšední přístupy, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum.

Z konference WebTop100

Mariia Bocheva z OWOX posluchačům ukáže, jak díky cross-device analytice najít vhodná klíčová slova a přidá i tipy, jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě ukáže. Jak zapojit svůj brand do života influencera, poradí Tomáš Kánský z TUBRR. Pavel Jašek z Google se pak podívá na dlouhodobou hodnotu zákazníka.

On-line marketing po změně regulace v roce 2018. Deset klíčových změn prakticky a bez grafů vám představí Zdeněk Kučera z Kinstellar. Luboš Plotěný z Dobrého webu ukáže, jak známé české brandy vhodnou aplikací UX metod znásobily efektivitu svého digitálního marketingu.

Jan Bezděk ze SiteOne zmíní jediný web u nás, který je postavený na Reactu. Na příkladu Airbank.cz řekne, co vše je třeba udělat k dosažení celkového úspěchu projektu. Na co si dát pozor při vyhodnocování kampaní na Facebooku? Jak chápat jednotlivé metriky a proč se některé z nich považují za kontroverzní? O tom bude mluvit Bohumil Pokštefl z Kontentino.

Celodenní program a další informace najdete zde.

-mav-