Zkušenosti, tipy i ukázky na e-shopové akci Shopcamp
Konference pro e-shopaře Shopcamp nabídne zkušenosti malých i velkých e-shopů.

Ilustrační foto, zdroj: Shopcamp
Konference pro e-shopaře Shopcamp přinese zkušenosti malých i velkých e-shopů: Notino, NaturaMed, Angry Beards, Svět svítidel, Nani Nails, Niceboy, 4camping, Astratex, Spokojený pes, TS Bohemia, Aukro. Součástí akce jsou i workshopy. Uskuteční se 17. září od 9:15 v pražské budově ČVUT.
Na přednáškách posluchači uslyší například Lukáše Havláska (Notino), Zbyška Pochylého (4camping), Michala Čarného (Niceboy) nebo Jana Kvasničku.
Témata konference
- Růst k miliardovému obratu: strategie na pět let a konkrétní kroky, které mají posunout e-shop z milionových obratů k miliardovému.
- Největší chyby na e-shopech: co můžete změnit hned a zvýšit si několikanásobně konverzní poměr.
- HR jako investice: jak nastavit nábor, role, onboarding, vzdělávání a employer branding tak, abyste stavěli tým správných lidí a fungující firmu.
- Strategické plánování a řízení obratu e-shopu: metody nastavování cílů a jejich dosažení. Proč obrat není jen cena x množství a s jakými parametry je třeba počítat.
Témata workshopů: právo, CRO, GA4, performance marketing, expanze, AI, zákaznické chování, vyjednávání, e-mailing, retence a logistika.
V diskuzních mastermindech bude možnost se zkušenými e-shopery probrat: budování C-level managementu, marketingovou strategii, zahraniční expanzi, budování B2B prodeje, zvyšování ziskovosti e-shopu, řízení firmy, růst e-shopu a pochopení zákazníka.
Při registraci tří a více vstupenek lze využít 25% slevu. Kód: skupinovka. V ceně vstupenky je přístup na dva workshopy a jeden mastermind (do zaplnění kapacity) a přednášky včetně záznamů.
Bližší informace najdete zde.