Braník spouští kampaň, nasazuje pojízdné hospody

sobota, 14. května 2016, 08:34 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivo Braník startuje novou kampaň se sloganem  „Braník. Pivo jedna radost“. Součástí kampaně jsou vedle nadlinkové komunikace i dvě pojízdné hospody, které budou od května do srpna cestovat po České republice.

Vizuál Braník

Kampaň začíná billboardy umístěnými především v oblasti středních a severních Čech. Koncem května se přidá televizní a rozhlasová reklama. Televizní spoty, na jejichž vzniku se již po šesté v řadě podílel herec a režisér Petr Čtvrtníček, poběží na stanicích Prima Group, ČT2 a ČT Sport a Atmedia. Rozhlasové spoty poběží na rádiích společnosti Radiohouse. S Rádiem Blaník pak navíc Braník připravuje od poloviny června speciální akce v rámci jejich kampaně „Milujeme pivo“.

„Tradičními médii tentokrát ale kampaň nekončí,“ prozrazuje Petra Chovancová, senior brand manager značky, a dodává: „Braník bude se dvěma pojízdnými hospodami v rozmezí května až srpna cestovat po různých místech a akcích jako jsou poutě, pivní festivaly apod., kde lidem nabídne atmosféru Branické hospody, k ochutnání točenou Branickou 11 a nějakou chuťovku k pivu navíc. Celkem má v plánu objet o víkendech až šedesát akcí.“

O kreativu kampaně se postarala agentura Jazz Communications. Nákup médií zajistila agentura Univeral McCann. Produkci spotů si vzala na starost společnost Filmservice. Fotografie jsou z dílny Jana Zátorského. O realizaci pojízdných hospod se stará agentura Ritual Communication.

Informace o tom, kde se s točeným Braníkem budou moci spotřebitelé na akcích i v hospodách setkat, najdou na novém branickém webu www.branik.cz, který připravila digitální agentura Newcast.

-stk-