ČT v pololetí za reklamu a práva utržila 200 mil. Kč

Publikováno: 14. 09. 2017

Česká televize v letošním prvním pololetí utržila za reklamu a prodej vysílacích práv zhruba 200 milionů korun. Z toho 170 milionů televize získala za prodej reklamy a sponzoring, 30 milionů za vysílací práva do zahraničí i v rámci ČR. Na středečním zasedání Rady ČT to uvedl radní René Kühn. Za celý loňský výnosy činily 470 milionů korun.

„Loňský rok byl mimořádný zejména kvůli zvýšeným příjmům reklamy na sportovním kanále ČT Sport. Důvodem byly výjimečné sportovní události jako například Olympijské hry nebo evropský fotbalový šampionát,“ uvedl Kühn.

Podle něj letošní prodejní výsledky odpovídají plánům. Bylo vyprodáno 95 procent reklamního času, kterým televize na kanálech ČT2 a ČT sport disponuje. Dá se navíc očekávat zlepšení prodejních výsledků Telexportu, vzhledem k tomu, že vysílací práva se zpravidla prodávají ve druhé polovině roku.

Letos Česká televize hospodaří s vyrovnaným rozpočtem 6,88 miliardy korun. Ke konci loňského roku zaměstnávala 2946 osob, což je meziroční růst o 11 lidí. ČT provozuje šest televizních programů.

Ceska televize

-čtk-

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.