Film Lída Baarová se dotkl hranice 1,8 mil. diváků

pondělí, 09. ledna 2017, 08:33 Aktuality, TV MediaGuru

Loňský filmový snímek režiséra Filipa Renče Lída Baarová (ČT1), který v televizní premiéře odvysílala Česká televize, sledovalo téměř 1,79 mil. diváků starších 15 let (podíl 39 %). Šlo o nejsledovanější pořad nedělního večera a i celého dne ve všech hlavních diváckých skupinách. I díky tomu se Česká televize stala v neděli nejsilnější televizní skupinou (celodenní podíl přes 40 % v kategorii 15+). Pomohly také sportovní přenosy (biatlon, rychlobruslení) na ČT sport, jehož podíl se vyšplhal na 8 %.

Podle České televize se Lída Baarová stala nejsledovanějším českým distribučním filmem v České televizi od Vánoc roku 2004. Tehdy vysílala Pupendo, který vidělo 1,9 milionu diváků (podíl 40,37 %). K dalším nejsledovanějším distribučním filmům v ČT se zařadily Stůj, nebo se netrefím (6. 6. 1999, 2,1 milionu diváků, 46,53 %), Pelíšky (26. 12. 2000, 3,7 milionu diváků,  66,57 %) a Kolja (1. 1. 1998, 4,1 milionu diváků, 67,66 %).

Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, neděle 8.1. 2017

pořad TV začátek tis. 15+ share 15+ (%) share 15-54 (%) share 15-69 (%)
Lída Baarová ČT1 20:05:17 1 785 39 37 38
168 hodin ČT1 21:53:27 872 25 17 20
Román pro ženy Nova 20:21:16 679 16 22 18
Střepiny Nova 22:14:28 558 20 22 21
Památkáři Prima 20:15:58 377 9 11 10
Pátek čtrnáctého ČT1 22:28:05 337 18 12 16
Očima Josefa Klímy Prima 22:42:42 328 16 11 14

Podíl TV stanic v %, neděle 8.1. 2017, celý den

shares_nedele

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere

-mav-

Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.