Novým kreativním ředitelem Outbreaku je Richard Axell

středa, 07. září 2016, 10:29 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Na pozici kreativního ředitele agentury Outbreak nastupuje Richard Axell. Nahrazuje Andreje Štuka, který odchází do contentové branže.

RichardAxell
Richard Axell

Richard Axell přichází z agentury McCann Prague, pod jejíž hlavičkou získal zlato na letošních Cannes Lions za včelí experiment pro Náš Grunt. Je také jedním z tvůrců kampaně Patron pro Gambrinus. Pracoval mimo jiné pro Vodafone, Heineken, Škodu Auto, Pepsi, Becherovku a Člověka v tísni.

„Richie je koncepční perfekcionista, hyperaktivní, hladový po příležitostech k překvapivým řešením, rozumíme si, jak kdybychom spolu dělali už roky. Do tendrů v tendry!“ řekl k přestupu Dan Farkaš, zakladatel Outbreaku.

-stk-