Letiště Praha do kampaně obsazuje své zaměstnance

sobota, 11. června 2016, 08:51 Aktuality, Reklama MediaGuru

Letiště Praha zahájilo letošní kampaň s podtitulem „Měníme letiště pro vás“, do níž se zapojili sami zaměstnanci.

„Letošní kampaň plynule navazuje na tu předešlou z roku 2015 a dále rozvíjí komunikační koncept ,Měníme letiště pro vás‘. Jejím cílem je i nadále představit veřejnosti změny na letišti, které mají za cíl zvýšit spokojenost cestujících, a to na základě zkvalitňování a rozšiřování služeb s důrazem na rozumné ceny. Tentokrát se však tváří kampaně stali opravdoví zaměstnanci letiště, kteří jsou sami nositeli změn. Zároveň tím podporujeme dlouhodobý záměr dát letišti konkrétní podobu profesionálů, kteří se starají o bezpečí a komfort našich cestujících,“ popisuje Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu, jehož součástí je Letiště Praha.

Dlouhodobá komunikace bude kombinovat charakter produktové a imageové kampaně. Od začátku června bude kampaň postupně podporovat klíčové produkty a značky letištních služeb, včetně komplex parkovišť Aeroparking nebo gastronomické produkty letištěm provozovaných restaurací Praha a The Globe. Důraz bude zároveň kladen na výhodnou cenu. Vedle toho bude komunikována i řada novinek, například rozšíření wifi zdarma na zastávky MHD před terminály, modernizace interiérů, pítek zdarma a další.

LetistePraha_2

K účasti na kampani se přihlásila více než stovka zaměstnanců nejrůznějších profesí. Dvanáct z nich bude k vidění v outdooru, tisku a na internetu. Kampaň podpoří články o parkování, a stravování a o novinky a rady pro cestující, které mají zpříjemnit cestování z Prahy.

LetistePraha

Kreativní koncept vznikl ve spolupráci s agenturou Outbreak.

-stk-