Marketing Philipsu Personal Health vede Hořovský

středa, 03. května 2017, 10:45 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novým marketingovým ředitelem společnosti Philips Personal Health pro Českou a Slovenskou republiku je od 1. května 2017 Vladimír Hořovský. Na této pozici střídá Marcina Molina, který se stal generálním ředitelem společnosti Philips pro jihovýchodní Evropu.

Vladimír Hořovský
Vladimír Hořovský

V nové roli Vladimír Hořovský zastřešuje zároveň kategorii pánského holení pro celý region zemí střední a východní Evropy. Ve Philipsu dosud působil na pozici senior business development managera pro střední Evropu odpovědného za rozvoj kategorie péče o zuby, tedy značek Philips Sonicare a Philips Zoom.

Vladimír Hořovský působí ve společnosti Philips na různých manažerských marketingových a obchodních pozicích od roku 2011. Dříve zastával podobné role ve společnostech Pivovary Staropramen a Philip Morris. Vystudoval mezinárodní vztahy na Karlově univerzitě, absolvoval studijní stáže v Mnichově, Düsseldorfu, Kostnici a na americké Georgetown University.

„V oblasti spotřebního zboží se Philips v posledních letech cíleně zaměřoval na vytváření nových segmentů trhu, ať již se jednalo o IPL epilaci, sonické elektrické zubní kartáčky či parní generátory. Ve strategii uvádění inovativních výrobků a služeb a jejich budování chceme pokračovat i do budoucna. Zaměřovat se budeme především na oblasti, které zlepšují zdraví a přispívají ke zdravějšímu životnímu stylu,“ říká Vladimír Hořovský.

-stk-