McCann zastřeší šest značek Rémy Cointreau

pátek, 24. března 2017, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Agentura McCann Prague postupně vyhrála v několika výběrových řízeních, které vypsala společnost Rémy Cointreau. Nově bude agentura zastupovat značky Tullamore Dew, Cointreau, Aperol, Hendrick´s, Rémy Martin nebo Mount Gay. Výběrová řízení probíhala od konce roku 2016 a týkala se kompletního zastřešení včetně ATL, BTL, správy sociálních sítí nebo organizace eventů.

McCann Prague značky přebrala od stávajících agentur a bude odpovědná jak za adaptace globálních, tak i vývoj lokálních konceptů. 

cointreau-haute-couture

Jejím prvním počinem byla kampaň na podporu pomerančového likéru Cointreau, která byla zahájena v polovině února. Samotná značka není na českém trhu dostatečně známá a konzumenti mají problém francouzské jméno správně vyslovit. Kreativní koncept tak s nadsázkou ukazuje, že ty nejlepší věci jsou často nevyslovitelné.

cointreau-amuse-bouche

-stk-