Newton Media opět bodovala na soutěži AMEC

Publikováno: 19. 05. 2017

Na slavnostním vyhlášení soutěže mezinárodních monitorovacích agentur AMEC Awards 2017 v Bangkoku převzali zástupci společnosti Newton Media zlaté ocenění za nejlepší analýzu v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign a bronzové ocenění za nejlepší analýzu v kategorii Best use of integrated communication measurement/research. Díky mediálnímu auditu pro společnost Tesco tak společnost obhájila prvenství v kategorii B2B   z předchozího roku.

Nová analytická služba mediální audit kombinuje mediální analýzu obsahů a průzkum na straně novinářů. Má umožnit společnostem zjistit, jaké jsou konkrétní potřeby novinářů, lépe na ně zacílit své komunikační aktivity a zvýšit tak jejich efektivnost. Oceněný výzkum byl proveden v roce 2016 pro společnost Tesco, která jej využila pro úpravu své komunikační strategie. „Díky této detailní analýze jsme byli schopni upravit naší komunikační strategii, která daleko lépe reflektovala aktuální potřebu externí komunikace naši firmy,“ řekl Ján Kondáš, šéf korporátní komunikace Tesco.

-mav-

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.