Poštovní spořitelna pokračuje v konceptu se skřítky

čtvrtek, 12. ledna 2017, 11:04 Aktuality, Reklama MediaGuru

I v letošním roce chce Poštovní spořitelna pokračovat v konceptu skřítků, který zahájila loni na jaře. Kampaň se údajně Poštovní spořitelně osvědčila a měla přispět k prodeji největšího objemu půjček v historii Poštovní spořitelny.

Jarní část kampaně zaznamenalo podle sdělení Poštovní spořitelny 60 % dotazovaných a 40 % z nich si ji podle šetření spojilo se značkou Poštovní spořitelny. V případě televizního spotu se mělo jednat o 64 % z těch, kteří jej viděli. Více než polovině lidí se kampaň údajně líbila a 41 % ji shledalo zábavnou. To, že kampaň zafungovala, má potvrzovat i více než trojnásobný nárůst žádostí o půjčku u neklientů Poštovní spořitelny.

skritci_skupina

„Jarní a podzimní vlna kampaně se soustředila na představení půjčky prostřednictvím skupiny našich maskotů. Nyní se v komunikaci chystáme více využívat jednotlivé skřítky, protože každý z nich nabízí specifické produkty,“ uvedla výkonná ředitelka Skupinové komunikace ČSOB Renata Němcová Pixová. 

-mav-