Produktový marketing Audi koordinuje David Eliáš

čtvrtek, 04. srpna 2016, 07:00 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Na pozici koordinátora produktového marketingu a dispozic divize Audi společnosti Porsche Česká republika nastupuje David Eliáš.

David Eliáš
David Eliáš

David Eliáš působí ve společnosti od roku 1999. Do roku 2005 působil jako vedoucí projektu prodeje ojetých vozů „Auto-Plus“ (Das WeltAuto) pro obchodní síť značek Volkswagen, Audi a Seat. V následujících šesti letech měl jako oblastní vedoucí prodeje značky Audi na starosti koordinaci části dealerské sítě Audi v České republice a od ledna 2011 do března 2012 byl vedoucím prodeje Audi. Do června 2016 pak zastával ve společnosti Porsche Česká republika funkci koordinátora rozvoje prodejní sítě.

Vystudoval marketing a firemní management na Vyšší komerční akademii, C.S.I.

-stk-