R2B2 a Hybrid spolupracují v programatické HbbTV

pondělí, 05. prosince 2016, 14:13 Aktuality, Internet & Mobil, TV MediaGuru

Společnosti R2B2 a Hybrid, které připravily první programatickou HbbTV reklamu v Evropě, uzavřely k 1. prosinci 2016 exkluzivní spolupráci v oblasti programatické reklamy v hybridním vysílání HbbTV. Hodlají spolupracovat na vývoji nových funkcionalit a nástrojů obou platforem.

„Jsme přesvědčeni, že námi zvolený směr a logika je správná a že se může stát globálně úspěšnou. Příští rok chceme toto řešení přesunout i na zahraniční trhy. Některá jednání již začala,“ uvedl za společnost Hybrid Jiří Voříšek.

Hybrid a R2B2 provozují řetězec propojující zadavatele programatických kampaní s televizními obrazovkami. Toto řešení umožňuje prodej více než 30 milionů reklamních sdělení za měsíc pomocí RTB (aukce v reálném čase). V současnosti ho využívá Prima Group, Óčko Group a nyní probíhá připojení Barrandov Group a Šlágr TV.

Zástupci společností R2B2 a Hybrid.
Zástupci společností R2B2 a Hybrid.

-mav-