Soutěž Franchisa roku ovládla síť NaturHouse

čtvrtek, 01. června 2017, 06:35 Aktuality, Marketing MediaGuru

Soutěž Franchisa roku 2016, kterou již podruhé pořádá Česká asociace franchisingu (ČAF), zná své vítěze. Držitelem titulu Franchisor roku se stal původem původem španělský koncept výživových poraden NaturHouse, který na český a slovenský trh přivedl Jan Gonda. Stejný koncept zvítězil i v kategorii Skokan roku, v níž se hodnotí počet uzavřených franšízových smluv za uplynulý rok. NaturHouse loni otevřel celkem 25 nových poboček.

Jan Gonda (vlevo) přebírá ocenění Franchisor roku 2016
Jan Gonda (vlevo) přebírá ocenění Franchisor roku 2016

NaturHouse má po osmi letech působení na českém trhu celkem 90 výživových center, na Slovensku se chystá otevřít 30. pobočku. „Naším cílem je se dostat na 150 poboček,“ prozradil Jan Gonda s tím, že možné je ji otevřít i ve městech s pěti tisíci obyvatel. Přidaná hodnota konceptu tkví v osobním dietetickém poradenství zdarma, dlouhodobé práci s klientem a vytváření osobních vztahů.

Cenu ČAF za podporu a rozvoj franchisingu, kterou uděluje Správní rada ČAF, získal projekt Master franchisová konference Praha.

Přehled výsledků Franchisa roku 2016

  Kategorie KB Franchisor roku 1. místo: NaturHouse 2. místo: Century 21 3. místo: Mr. Kebab   Kategorie Broker Consulting Skokan roku 1. místo: NaturHouse (25 nových poboček) 2. místo: Extéria (15 nových poboček) 3. místo: Century 21 (12 nových poboček)   Kategorie Cena ČAF za podporu a rozvoj franchisingu Projekt: Master konference

-stk-