Studentská pečeť přichází s kampaní Čokorebelové
Studentská Pečeť odstartovala novou podzimní kampaň „Čokorebelové“. „Hlavním cílem aktuální kampaně bude zvýšit povědomí o značce a o nové limitované edici Studentské Pečeti v mladší cílové skupině od 18 do 35 let,“ říká brand manažerka Karina Klemová.
Kreativní myšlenka kampaně je postavena na rebélii mixu ingrediencí Studentské pečeti. Hlavním hrdinou videí je puntičkářský šéfkuchař Žán Piérre v podání Daniela Svobody, který reprezentuje rigidní a nudný přístup k výrobě čokolády. Dvojici studentů, kteří ho svým rebelstvím v hodinách přípravy čokolády pokaždé přivedou k zoufalému výkřiku „Noooo!”, si zahráli influenceři Peter Altof alias Expl0ited a Nina Řeháčková.
K vidění je kampaň v České republice a na Slovensku v televizi, na internetu a sociálních sítích. Mezi offline a online tvoří influenceři propojovací prvek. Zatímco v televizní variantě spotu hrají vedlejší roli, v navazujících videích na Youtube je jim věnován větší prostor.
https://www.youtube.com/watch?v=OJTmwYKAUUQ
https://www.youtube.com/watch?v=DxLVRfEw0vU
https://www.youtube.com/watch?v=Qj80JMUf5Wc
https://www.youtube.com/watch?v=nQjTUGVrGa8
„Spoty bude následovat výzva pro youtubery, která má za cíl aktivovat mladé uživatele a značce se již osvědčila v minulosti,“ dodává Milan Černík, media specialist Nestlé. Tentokrát kromě Expl0ited zahrne také SmusaGames, TenDavidMrazek a AnittaBall.
Kampaň doplní soutěž o sadu mikin, kterou navrhli mladí designéři Antimultivitamin, Jakub Bachorík a Michal Hazior.
Pod kampaní je podepsána kreativní agentura Zaraguza.
-stk-