Studentská pečeť přichází s kampaní Čokorebelové

pátek, 04. listopadu 2016, 07:46 Aktuality, Reklama MediaGuru

Studentská Pečeť odstartovala novou podzimní kampaň „Čokorebelové“. „Hlavním cílem aktuální kampaně bude zvýšit povědomí o značce a o nové limitované edici Studentské Pečeti v mladší cílové skupině od 18 do 35 let,“ říká brand manažerka Karina Klemová.

studentskapecet_rebelskaedice

Kreativní myšlenka kampaně je postavena na rebélii mixu ingrediencí Studentské pečeti. Hlavním hrdinou videí je puntičkářský šéfkuchař Žán Piérre v podání Daniela Svobody, který reprezentuje rigidní a nudný přístup k výrobě čokolády. Dvojici studentů, kteří ho svým rebelstvím v hodinách přípravy čokolády pokaždé přivedou k zoufalému výkřiku „Noooo!”, si zahráli influenceři Peter Altof alias Expl0ited a Nina Řeháčková.

K vidění je kampaň v České republice a na Slovensku v televizi, na internetu a sociálních sítích. Mezi offline a online tvoří influenceři propojovací prvek. Zatímco v televizní variantě spotu hrají vedlejší roli, v navazujících videích na Youtube je jim věnován větší prostor.

https://www.youtube.com/watch?v=OJTmwYKAUUQ

https://www.youtube.com/watch?v=DxLVRfEw0vU

https://www.youtube.com/watch?v=Qj80JMUf5Wc

https://www.youtube.com/watch?v=nQjTUGVrGa8

„Spoty bude následovat výzva pro youtubery, která má za cíl aktivovat mladé uživatele a značce se již osvědčila v minulosti,“ dodává Milan Černík, media specialist Nestlé. Tentokrát kromě Expl0ited zahrne také SmusaGames, TenDavidMrazek a AnittaBall.

Kampaň doplní soutěž o sadu mikin, kterou navrhli mladí designéři Antimultivitamin, Jakub Bachorík a Michal Hazior.

studentskapecet_mikiny

Pod kampaní je podepsána kreativní agentura Zaraguza.

-stk-