Triad nabízí messenger boty jako samostatnou službu
Agentura Triad Advertising se rozhodla nabízet messenger boty jako samostatnou službu. „Messenger boti jsou budoucnost přímé komunikace, což jsme si úspěšně vyzkoušeli na několika kampaních. A nyní jsme se rozhodli nově nabyté zkušenosti předat dál. Proto přicházíme s novou službou, která firmám pomůže tento nový digitální trend využít samostatně, nebo jako součást jejich kampaní,“ říká Petra Jankovičová, managing director Triad Advertising.
Na nové stránce TriadBots.cz nabízí Triad informace o messenger botech, jejich výhody, funkce, možnosti a další. Zájemci si zde mohou ověřit, zda je pro jejich značku toto řešení vůbec vhodné. „Boti mají obrovskou výhodu v tom, že s lidmi mluví přirozeným jazykem, a ne formou otravných formulářů. Velké firmy, jako je například aerolinka KLM, už pochopily, že automatizací se dají ušetřit nemalé prostředky i zbytečné lidské chyby. Boti ale mohou úplně stejně pomoci i menším firmám. Důkazem toho je například fakt, že sociální síť Facebook některé nejzákladnější automatické odpovědi typu ,odepíšeme vám v pracovní době‘ postupně implementuje přímo do rozhraní správy stránek,“ doplňuje Adam Špina, strategy&media director Triad Advertising.
Nová služba nabízí také různé typy botů. K dispozici je například prodejní SellBot, budovatel značky BrandBot či SuperBot, který umí vše co ostatní boti. V případě potřeby je možné objednat si „bota na míru“, tzv. CustomBota.
-stk-