Vedení marketingu Fordu se ujímá Libor Beneš

středa, 03. srpna 2016, 07:30 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Od 1. srpna se vedení marketingu společnosti Ford Motor Company ujal Libor Beneš, dosavadní marketing manager. V pozici marketingového ředitele tak nahradil Martina Sládka, který se po devatenácti letech rozhodl společnost opustit.

Libor Beneš, nový marketingový ředitel společnosti Ford Motor Company
Libor Beneš, nový marketingový ředitel společnosti Ford Motor Company

Libor Beneš zahájil svou profesní kariéru u českého Fordu v roce 2006 a během 10 let zastával řadu funkcí od koordinace marketingové komunikace po pozici brand manažera, ve které byl zodpovědný za malé a střední osobní vozy.

Zodpovědnost za řízení obchodních aktivit včetně výroby a distribuce přebírá nový prodejní ředitel David Heneš. Do společnosti nastoupil v roce 2007, poté pět let působil na několika postech v servisním oddělení. Od roku 2012 se věnoval oblasti obchodu a později fleetu v sekci prodeje.

David Heneš, nový prodejní ředitel
David Heneš, nový prodejní ředitel společnosti Ford Motor Company

Jeho předchůdce, dosavadní prodejní ředitel českého Fordu Milan Sysel, bude nově působit na pozici Operations Manager, kde bude zodpovědný za plánování a strategické rozhodování v oblasti marketingu a prodeje.

-stk-