Water by Radenska cílí v první české kampani na ženy

pondělí, 10. července 2017, 13:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Slovinská značka přírodních minerálních vod Water by Radenska, která se před dvěma lety stala součástí portfolia skupiny Kofola, odstartovala v Česku a na Slovensku svoji historicky první kampaň. Spojujícím prvkem je nejen symbol tří srdíček, ale také přírodní bublinky a růžová barva. Kampaní chce značka oslovit zejména ženy.

waterbyradenska

„V restauraci či na benzínové stanici si dnes nekoupíte minerální vodu, která by v sobě spojovala styl, krásu a rebelskost,“ říká Ivana Králiková, brand manažerka pro značku Water by Radenska. „Tato kombinace je přitom základním předpokladem k tomu, aby značka byla v těchto segmentech úspěšná. Se stylem, krásou a rebelskostí si budeme během celé kampaně hrát a věříme, že spousta žen s námi objeví nejen úžasnou chuť této přírodní minerální vody, ale i nějakou dosud neobjevenou stránku sebe sama.“

waterbyradenska2

Kampaň běží v outdooru a na internetu. V Praze, Brně, Bratislavě či v Košicích využívá citylightů, v pražském metru je navíc obrandován podchod ve stanici metra Florenc. V digitálním prostředí je značka k vidění na sociálních sítích, u vybraných blogerů či formou bannerů a videí. Doplní ji aktivity v prostoru gastro a impulzního prodeje.

-stk-