Nova Cinema již v éteru
Krátce před jedenáctou hodinou zahájila své vysílání třetí televize z rodiny CME (Nova, Galaxie Sport) působící v České republice, Nova Cinema.
Krátce před jedenáctou hodinou zahájila své vysílání třetí televize z rodiny CME (Nova, Galaxie Sport) působící v České republice, Nova Cinema.
Celovečerní debut režiséra a scenáristy Adama Hobzika s názvem Ubal a zmiz vstupuje na Voyo v pátek 24. června 2022.
Několik nových seriálů připravují do vysílání TV Nova a Voyo. Placená video služba plánuje ročně uvádět 12-16 nových seriálů.
CME uzavřela akvizici stanice RTL Chorvatsko a zároveň jmenovala nové vedení. Předsedou dozorčí rady se stal Christoph Mainusch, bývalý generální ředitel TV Nova.
Reprízy detektivních seriálů, původní seriál Šéfka nebo novou zábavnou show 2 na 1 odvysílá o letošních prázdninách TV Nova.
Také další díl seriálu ZOO sledovalo více než milion diváků starších 15 let (1,17 mil)., což byl nejlepší výsledek večera a také celého úterního dne.
Placená video služba Voyo se nebude na českém trhu účastnit cenové války se zahraničními VOD službami a nepředpokládá ani zavedení reklamy, zaznělo na konferenci Digimedia.
Nově vznikající stanice Canal+ Sport, zaměřená na anglickou nejvyšší fotbalovou ligu, představila první spolupracovníky.
Seriál 1. mise, který příběhem z nemocnice v Rubavě navázal na seriály Modrý kód a Sestřičky Modrý kód, se uzavírá 42. dílem.
Především reprízy svých původních seriálů doplněné o filmy, komedie a zahraniční seriály nabídnou v létě největší tuzemské televizní stanice.
Na starost bude mít hranou tvorbu pro lineární vysílání i SVOD platformu Voyo.
Televizní formát, na kterém se přímo podílela značka Lego, odvysílá Nova v hlavním vysílacím čase o červnových nedělích.
Také sobotní večer vyzněl z pořadů vysílaných po 20:00 v divácké skupině 15+ nejlépe pro Všechnopárty. Ve 15-54 dosáhl nejvyššího výsledku snímek Inferno.
Nejsledovanějšími pátečními pořady po 20:00 byly Všechnopárty ve skupině 15+ a film Román pro pokročilé ve skupině 15-54.
MediaGuru.cz vás žádá o souhlas s používáním vašich osobních údajů k těmto účelům:
Další informace
Vaše osobní údaje budou zpracovány a informace z vašeho zařízení (soubory cookie, unikátní identifikátory a další data ze zařízení) mohou být ukládány a používány externím dodavateli nebo s nimi sdíleny, případně je může používat výhradně tento web nebo aplikace. Svůj souhlas můžete odvolat pomocí odkazu v dolní části této stránky. Vaše osobní údaje jsou využívány pro níže uvedené účely.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
Ve vašem zařízení se mohou ukládat soubory cookies, identifikátory zařízení nebo další informace nebo k nim ve vašem zařízení může být umožněn přístup pro účely, které vám byly sděleny.
Základní nastavení reklamy
Reklamy se mohou zobrazovat na základě obsahu, který prohlížíte, aplikace, kterou používáte, vaší přibližné polohy nebo typu vašeho zařízení.
Vytvoření profilu pro personalizovanou reklamu
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, aby vám mohla být zobrazena relevantní reklama.
Výběr personalizované reklamy
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaná reklama.
Vytvoření profilu pro personalizovaný obsah
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, a to proto, aby vám mohl být zobrazován obsah, který je pro vás relevantní.
Výběr personalizovaného obsahu
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaný obsah.
Měření výkonu reklamy
Výkon a účinnost reklamy, kterou vidíte nebo na kterou reagujete, mohou být měřeny.
Měření výkonu obsahu
Účinnost a výkon obsahu, který vidíte nebo na který reagujete, mohou být měřeny.
Používání výzkumu trhu pro získání poznatků o uživatelích
Výzkum trhu lze využít k získání více informací o uživatelích, kteří navštěvují stránky/aplikace a jimž jsou zobrazeny reklamy.
Vývoj a zlepšování produktů
Vaše údaje lze využít ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových produktů.
Technické doručení (zobrazení) reklamy nebo obsahu
Vaše zařízení může přijímat a odesílat informace, které vám umožní zhlédnout reklamu a obsah a reagovat na ně.
Propojení různých zařízení
Abychom mohli lépe naplnit jeden nebo více účelů, můžeme určit, že vám nebo vaší domácnosti patří různá zařízení.
Přijetí a použití automaticky zasílaných specifických vlastností zařízení pro identifikaci
Vaše zařízení může být odlišeno od jiných zařízení na základě informací, které vaše zařízení automaticky zasílá, jako např. IP adresa nebo typ prohlížeče.
Používání přesných údajů o geografické poloze
Přesné údaje o vaší geografické poloze lze použít za účelem podpory jednoho nebo více účelů. Znamená to, že vaši polohu lze určit s přesností na několik metrů.
Výčet subjektů a služeb, které s informacemi pracují
Gemius: měření a optimalizace reklamy, Google Universal Analytics: měření a optimalizace reklamy, Google Global Site Tag: systém pro vkládání měřících kódů, Google Optimize: testování webových stránek, Facebook pixel: měření a optimalizace reklamy, LinkedIn Insight Tag: měření a optimalizace reklamy