Google umožní vytvořit vlastní grafickou reklamu
Google představuje v České republice „nástroj pro tvorbu grafických reklam“. Díky němu teď mohou jak velcí, tak ti nejmenší inzerenti, kteří mají účet AdWords, snadno a rychle vytvářet cenově dostupné a profesionálně vyhlížející reklamy.
„Grafická reklama byla doposud doménou velkých inzerentů, a to především vzhledem k cenám za produkci kreativy i za samotnou inzerci. Díky dalšímu nástroji, který inzerenti dostanou do rukou, budou moci i ti menší překročit hranice textové reklamy a snadno vytvořit kvalitní grafickou reklamu bez nákladů na kreativní nebo mediální agentury,“ říká Daniel Nohel, industry sales manager z Googlu v České republice a dodává: „Inzerentům chceme dodat odvahu a motivovat je širokým spektrem chytrých nástrojů, aby ze světa grafické reklamy neměli obavy a naopak jej co nejvíce využili ve svůj prospěch.“
Inzerenti mohou využít následující funkce:
- vybrat si formát ze 40 profesionálně navržených šablon;
- vložit vlastní text, vizuály, zvolit barvy a vkládat loga;
- zvolit si účtování Cost Per Click (CPC, platba za proklik) nebo Cost Per Thousand Impressions (CPM, platba za tisíc zobrazení);
- měřit úspěch reklamy na základě výsledků, včetně celkového počtu impresí, kliknutí a konverzí, a to na každé stránce, kde se dotyčná reklama objeví.
Nástoj pro tvorbu grafických reklam je určen k tvorbě reklamy umístěné v obsahové síti Google, na video portálu YouTube, která zasahuje více než 74 % internetových uživatelů na celém světě, ale i reklamy umístěné na platformách provozujících video nebo hry.