GoogleWave! nová generace sociálních sítí?
Google se ještě tento rok pořádně opře do oblasti sociálních sítí. Máte-li hodinku a půl - prohlédněte si jeho koncepci, která má nahradit Facebook a spol.
Video má téměř hodinu a půl.
Google se ještě tento rok pořádně opře do oblasti sociálních sítí. Máte-li hodinku a půl - prohlédněte si jeho koncepci, která má nahradit Facebook a spol.
Video má téměř hodinu a půl.
T-Mobile připravil pro diváky Magenta TV překvapení v podobě dočasného filmového kanálu Halloweenské kino. Ten bude k dispozici do 3. listopadu na programové pozici 19 a nabídne tematický výběr hororových a mysteriózních titulů.
Vodafone přináší na český trh novou řadu mobilních tarifů, jejichž vlajkovou lodí jsou prémiové verze Black a Black Extra. Tyto tarify se vyznačují především tím, že poprvé sdružují přístup ke streamovacím službám přímo v ceně.
Google zavádí i na českém trhu novou záložku ve vyhledávání, tzv. AI Mode. AI Mode je zcela přepracované rozhraní vyhledávání, které umožňuje řešit složité, vícedílné otázky a navazující dotazy.
Adform rozšiřuje svou platformu pro programatický nákup reklamy o nové kanály a formáty. Rychle rostoucí jsou zejména CTV, digitální outdoor i audio.
Operátor optického internetu ČEZNET, který patří do energetické Skupiny ČEZ, začal nabízet v uplynulých měsících svým zákazníkům i placenou televizní službu.
Místo klasického seznamu odkazů se uživatelům stále častěji zobrazují AI-generovaná shrnutí odpovědí. Tato změna chování nutí marketéry přemýšlet jinak nejen o SEO, ale i o výkonnostních kampaních, přibližují zástupci agentury Taste.
Deník N se vyrovnal s náročnějším ekonomickým obdobím posledních dvou let a díky růstu předplatitelů a zpoplatnění podcastů míří i letos ke kladnému výsledku.
První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.
České Radiokomunikace dnes zahájily ze Žižkovského vysílače třetí fázi testování technologie 5G Broadcast, do nichž brzo plánují zahrnout i odbornou veřejnost. Ostrý komerční provoz plánuje operátor spustit mezi lety 2027 a 2028.
Zahajuje nová platforma pro placený obsah tvůrců Komunita.com. Konkurovat chce HeroHero.
Novinář Vladimír Piskáček spouští nový projekt Vlny.cz, díky kterému získají předplatitelé za 149 Kč měsíčně přístup k několika videopodcastům. Jsou mezi nimi tvůrci podcastu Přepište dějiny, Nora Fridrichová nebo kouč Marian Jelínek.
Ve stínu úspěšnějších konkurentů Spotify nebo Apple Music funguje již jednu dekádu hudební streamingová služba od Googlu. Nové funkce mají rozšířit výběr pro fanoušky audia všech žánrů, například spolupráci s Bandsintown.
Seznam.cz po pěti letech znovu oživí značku Lidé. Nová sociální síť, která bude stavět na existujících profilech a diskusích uživatelů, má být spuštěna v říjnu 2025.
Produkt kombinuje multi-device pozice na hlavní stránce i obsahových webech Seznamu. Umožňuje zadavatelům oslovit až 4,1 milionu uživatelů za 24 hodin.
Na pozici obchodního ředitele pro klíčové zákazníky Digital mediálního domu Mafra nastoupil Ondřej Polášek.
Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.