Nedělní TV souboj: Prima úspěšnější ve skupině 15-54

pondělí, 07. února 2011, 14:34 TV MediaGuru

První odvysílání seriálu Tisíc a jedna noc naznačilo, že pořad zaznamenal lepší výsledky v širší cílové skupině dospělých starších 15 let než ve skupině diváků ve věku 15-54 let. Skupina 15-54 je přitom hlavní cílovou skupinou, na kterou Nova prodává reklamu.

Premiérové vysílání tureckého romantického seriálu Tisíc a jedna noc, který od neděle 6. února vysílá TV Nova, sledovalo 1,341 mil. diváků v širší cílové skupině 15+. V podílu na sledovanosti to znamenalo hodnotu 30,86 %. Ve skupině 15-54 byl podíl nižší.

Konkurenční Prima postavila proti tureckému seriálu premiéru filmu Smrtonosná past 4. Tomu se naopak dařilo v mladší divácké skupině 15-54, kde se podíl na sledovanosti vyšplhal na 35,79 %. V širší cílové skupině 15+ byl ale naopak podíl nižší než na TV Nova.

Celkově: TV Prima byla po 20. hodině úspěšnější v mladší skupině 15-54 let, Nova nalákala více starších diváků a dosáhla většího podílu v 15 +. Určitým varováním však pro Novu může být odliv diváků po skončení relace Televizní noviny, která patří tradičně k nejsledovanějším pořadům českých televizí.