Facebook spustil speciální web pro zadavatele reklamy
Facebook spustil nové stránky Facebook studio, které jsou věnované reklamní přehlídce na této sociální síti.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2011/04/FCB.png?v=1)
Na stránkách Facebook studio je možné nalézt galerii reklamních kampaní, které byly umístěny v rámci této sociální sítě - obsahuje např. práce pro Coca-Colu, Wrigley, BMW, Heineken nebo British Telecom. Jde o otevřenou platformu, která agenturám a marketingovým manažerům umožňuje vkládat na stránky reklamy, které na Facebooku mají, a zároveň o nich diskutovat.
Z britských mediálních agentur se zatím zapojily Mediaedge:cia, Maxus a LBi. Facebook má také v plánu poskytovat agenturám a klientům tipy a informace, jakým způsobem vylepšit komunikační strategii na této platformě. Myšlenka Facebook studia vychází z iniciativy “inspirovat, edukovat a obohatit” marketingovou a reklamní branži. Chce také ukázat, jaké reklamní nápady byly na sociální síti nejúspěšnější