Facebook spustil speciální web pro zadavatele reklamy

středa, 20. dubna 2011, 13:21 Internet & Mobil Martina Vojtěchovská

Facebook spustil nové stránky Facebook studio, které jsou věnované reklamní přehlídce na této sociální síti.

Na stránkách Facebook studio je možné nalézt galerii reklamních kampaní, které byly umístěny v rámci této sociální sítě - obsahuje např. práce pro Coca-Colu, Wrigley, BMW, Heineken nebo British Telecom. Jde o otevřenou platformu, která agenturám a marketingovým manažerům umožňuje vkládat na stránky reklamy, které na Facebooku mají, a zároveň o nich diskutovat.

Z britských mediálních agentur se zatím zapojily Mediaedge:cia, Maxus a LBi. Facebook má také v plánu poskytovat agenturám a klientům tipy a informace, jakým způsobem vylepšit komunikační strategii na této platformě. Myšlenka Facebook studia vychází z iniciativy “inspirovat, edukovat a obohatit” marketingovou a reklamní branži. Chce také ukázat, jaké reklamní nápady byly na sociální síti nejúspěšnější