Týdeník Sedmička opouští regiony, bude jen celostátní

čtvrtek, 23. června 2011, 23:50 Tisk Martina Vojtěchovská

Vydavatelství Mladá fronta ustupuje z regionálního trhu. Regionální mutace Sedmičky už nebudou od července nabízeny jako týdeník.

Vydavatelství Mladá fronta přistupuje k podstatné restrukturalizaci svých týdeníků Sedmička, které vydává. Od července bude totiž na týdenní bázi dostupná jen celostátní verze Sedmičky, která bude distribuovaná v deseti krajských městech České republiky.

„Regionální bezplatný týdeník Mladá fronta Sedmička šířený do stojanů bude nadále vycházet v deseti nejsilnějších regionech ČR. V ostatních regionech budou místní zprávy a inzerce distribuovány s měsíční periodicitou,“ uvádí se v oficiálním stanovisku vydavatelství. V těchto deseti městech bude Sedmička k dostání jak v placené, tak i v bezplatné verzi.

Týdeník Mladá fronta Sedmička dále posílí placenou formu distribuce. „Naše rozhodnutí podpořil fakt, že jsme během posledního čtvrtroku testovali placenou distribuci listu a zvýrazňovali jeho celostátní lifestylový charakter,“ uvedl ke změnám generální ředitel vydavatelství Mladá fronta David Hurta.

Tento krok naznačuje, že regionálním týdeníkům se nepodařilo získat dostatečné množství inzerce. Je nepochybné, že v souvislosti s tímto rozhodnutím dojde i k podstatné personální redukci zaměstnanců Sedmičky.