Sedmička jde do prodeje PPC reklamy v regionech

středa, 24. srpna 2011, 14:19 Internet & Mobil, Tisk MediaGuru

Týdeníky Sedmička se pouštějí do prodeje internetové PPC reklamy ve vyhledávání Googlu. Od září spouštějí službu 7Click.cz.

Poté, co týdeníky Sedmička vydavatelství Mladá fronta prošly významnými změnami v distribuci, chtějí zkusit intenzivnější prodej internetové reklamy. Pod názvem 7Click.cz od září spustí novou službu pro zadavatele v regionech. Využijí pro to své inzertní prodejce, kteří v regionech působí. 

„PPC reklamu budeme prodávat společně se Sedmičkou. Využijeme sítě našich prodejců, což je asi 50 lidí. Nevznikají nám tím žádné extra náklady, protože zadavatele jsme schopni oslovit jednou nabídkou,“ řekl MediaGuru.cz Roman Stolejda, ředitel divize Region, pod níž týdeníky Sedmička patří. Podle Stolejdy vyplynulo z pravidelných setkání se zadavateli, že o PPC reklamu mají zájem, ale nevědí přesně, jak ji uchopit. „Právě servis jim chceme dodat,“ dodává Roman Stolejda. 

Zadavatelé budou moci vybírat ze tří základních cenových nabídek podle toho, jaký servis budou vyžadovat. Nejnižší základní nabídka vychází cenově na 3200 Kč měsíčně, z čehož 2000 Kč je určeno na nákup clicků. Klient při využití této služby neplatí za reklamu, ale za skutečně příchozí návštěvníky.  "Projekt je zaměřen na maximální zefektivnění on-line marketingových strategií jak u zavedených, tak rostoucích společností," upřesňuje Stolejda.

Týdeníky Sedmička upravily od července způsob distribuce. Vycházejí v placené celostátní distribuci a v deseti mutacích, které jsou distribuované zdarma (bez TV programu). Vedle toho vycházejí ještě regionální měsíčníky v oblastech Frýdek Místek, Karviná, Přerov, Ústí nad Labem a také Plzeň a Karlovy Vary. V posledně dvou jmenovaných se tituly obnovují.

-mav-