Nedělní pozice TV stanic stejné jako před týdnem

pondělí, 19. září 2011, 04:56 TV MediaGuru

S velmi podobným výsledkem jako před týdnem skončil nedělní souboj největších komerčních stanic.

Třetí část talentové reality show Česko Slovensko má talent sledovalo v neděli 18. září na obrazovkách TV Prima 1,089 mil. diváků starších 15 let, což znamenalo podíl 25,57 %. Jde zhruba o podobný výsledek jako před týdnem (25,87 %).

Pro Primu byl však celkově minulý týden úspěšný – s výsledným podílem 19,54 % ve skupině diváků 15+ dosáhla prozatím na svůj nejlepší letošní výsledek. Celkově pak všechny stanice skupiny Prima (Prima, Cool, Love) dosáhly v minulém týdnu nejvyšších hodnot podílu na trhu od dob vysílání reality show VyVolení v roce 2005 v obou hlavních cílových skupinách. V cílové skupině D15+ zaznamenaly podíl na trhu 24,54 % a v mladší cílové skupině D15-54 24,40 %.

Také další díl seriálu Soukromé pasti, který v neděli večer vysílala TV Nova, zaznamenal podobný podíl na sledovanosti u diváků starších 15 let jako předcházející neděli. Tuto neděli pořad sledovalo 1,534 mil. diváků s podílem 35,15 %. Následné vysílání filmu Taková normální rodinka dosáhlo podílu 27,84 %.

Povídky Čapkovy kapsy, které vysílá první kanál České televize, souboj velkých komerčních stanic příliš neovlivňují. V neděli jej sledovalo 576 tis. diváků při podílu na sledovanosti 13,02 %.

-mav-