Nejefektivnější internetovou kampaní jsou Výmoly.cz

středa, 28. září 2011, 14:38 Internet & Mobil MediaGuru

Grand Prix z letošního ročníku o nejefektivnější internetové projekty tuzemské soutěže IEA si odnáší projekt Výmoly.cz.

Internetový projekt, který má za cíl upozorňovat na špatný stav českých silnic, získal v letošním ročníku soutěže IEA (Internet Effectiveness Award), hlavní cenu – Grand Prix. Klientem projektu je společnost Servis Point Group. Ceny byly rozdány na slavnostním vyhlášení v úterý 27. září.

Akce „Výmoly 2011: Najděme nejhorší díru v republice“ byla oficiálně odstartována 24. ledna 2011 spolu s internetovým portálem Vymoly.cz. Cílem akce je upozornit zodpovědné úřady na neutěšený stav českých komunikací a zároveň vyzvat řidiče k monitoringu kritických výmolů, výtluků a děr. Akce se setkala s velkým mediálním zájmem i zájmem veřejnosti. Inspirací pro vznik projektu Výmoly 2011 byl projekt Bankovní poplatky.

Ocenění za inovaci získal projekt Taxicheck od společnosti Et Netera. Jde o aplikaci pro chytré mobilní telefony, která uspěla i v této „mobilní“ kategorii. Představuje taxametr v mobilu, s jehož pomocí si každý zákazník může zkontrolovat, zda jej taxikář neokrádá a zda účtovaná cena dle taxametru odpovídá platné sazbě a počtu ujetých kilometrů.

V kategorii Nejlepší video zvítězil společný projekt Nokie a studentů FAMU, kteří propagovali nový model Nokia N8. Dodavatelem byla První multimediální.

Nejlepší mediální kampaní je projekt Daruj správně pro Fórum dárců od Ogilvy Interactive. Projekt je zaměřený na rozvoj a stimulaci osobního dárcovství a angažovanosti veřejnosti do neziskových projektů. Do projektu se zapojilo 185 organizací a vybralo se minimálně 10 mil. Kč.

Za nejlepší využití sociálních médií a virálního marketingu byla oceněna Puma a agentury Attention! Media a Event Concept. Zvítězily díky hravému online řešení na Facebooku, které v krátkém čase efektivně oslovilo téměř 377 tis. uživatelů.

V kategorii B2B bodovala platební centrum Asiana - komplexní řešení pro online platby na internetu podporující desítky různých platebních metod. Projekt pro Asianu zvítězil také v kategorii Spotřební zboží a služby. Šlo o projekt Letuska.cz – nová generace, což je aplikace postavená na systému Symphony pro on-line rezervace letenek, hotelů a návazných cestovních služeb. Ta vyhrála i v kategorií Nejlepší využití online prodeje. Obě řešení navrhla Aaron Group.

V kategorii Bankovnictví a finance uspěla mobilní aplikace České pojišťovny od eMan. Motoristům v případě dopravní nehody umožňuje odeslat hlášení o pojistné události České pojišťovně. Ocenění Nejlepší portál získalo mobilní sázení společnosti Fortuna - http://m.ifortuna.cz/smartphone.

Internet Effectiveness Awards jsou ocenění udílená nejefektivnějším internetovým řešením na českém internetu. Pořadatelem je Asociace.BIZ.

-mav-