Nova pokračuje s nedělní strategií omezené reklamy

pátek, 09. září 2011, 08:28 TV MediaGuru

Nedělní Soukromé pasti jsou dalším pořadem, na kterém si Nova vyzkouší omezené reklamní vysílání. Zároveň pro neděli částečně mění i program.

Také v neděli 11. září bude TV Nova pokračovat ve strategii omezené umísťované reklamy do vysílání. Tentokrát se to bude týkat úvodního dílu nové řady seriálu Soukromé pasti. Reklama se tak má objevit pouze před a po skončení pořadu.

Jde o cílenou strategii TV Nova, kterou se snaží čelit talentové show Česko Slovensko má talent konkurenční Primy. Poprvé tento krok uplatnila minulou neděli (4.9.) při vysílání filmového snímku Doktor od jezera hrochů, což ji vyneslo nadprůměrnou sledovanost. 

Přestože tím ztrácí na příjmech z reklamy – podle odhadu jde o částky v jednotkách milionů v případě jednoho pořadu – chce si tím na úkor Primy zvýšit podíl na trhu. Uplynulou neděli bylo patrné, že diváci během vysílání filmu nepřepínali na jiné kanály, jak se v reklamním breaku obvykle děje.

Nova přitom na tuto a příští neděli přichází ještě s programovou změnou. Po odvysílání seriálu Soukromé pasti narychlo zařazuje český film Román pro ženy a posouvá vysílání publicistického pořadu Střepiny na 23:25. Vysílání se tak ponese v duchu českých pořadů, jejichž stávající popularity chce Nova využít.

Podobná změna se bude týkat i nedělního vysílání 18.9. Střepiny se opět posunou do pozdějších hodin (23:10) a po seriálu Soukromé pasti Nova odvysílá českou komedii Taková normální rodinka. Původně plánovala zařazení filmu Křižovatka smrti.

-mav-