Prima zvyšuje sledovanost, Novu ale zatím nepředběhla

úterý, 27. září 2011, 08:34 TV MediaGuru

Televize Prima pokračuje ve vylepšování sledovanosti talentové reality show a i svého podílu na trhu.

Čtvrtý díl pořadu Česko Slovensko má talent, který Prima vysílá v neděli večer, zaznamenal zatím nejvyšší letošní podzimní sledovanost. Ve skupině diváků starších 15 let jej sledovalo 1,127 mil. diváků. Představovalo to podíl na trhu 27,80 % (předcházející neděle 25,7 %). U mladších diváků ve věku 15-54 let přesáhl podíl hranici 30 % (30,27 %). Prima tak postupně zvyšuje sledovanost jednoho ze svých hlavních podzimních pořadů, který měl spíše vlažný start, a televize dokonce musela úvodní díl opakovat.

Lídrem trhu je ale nadále TV Nova. Její podíl dosáhl v neděli večer (25.9.) necelých 34 % v případě pořadu Soukromé pasti (33,8 %, sledovanost 1,417 mil. diváků) a u pořadu Rafťáci překorčil 30 % (31,32 %, 709 tisíc). Ve skupině 15-54, na kterou Nova prodává reklamu, dosahují podíly stanice téměř 40 %. Podíl Soukromých pastí u diváků v této cílové skupině představoval v neděli 37,09 % a Rafťáků 38,9 %.

Celkově televize skupiny Prima (Prima, Cool, Love) dosáhly v uplynulém týdnu podílu na trhu ve skupině 15+ 25,30 %, čímž skupina ještě vylepšila výsledky z předcházejícího týdne a dosáhla na svůj nejlepší výsledek od roku 2006. Také v mladší cílové skupině 15-54 je výsledek pro Primu dobrý (25,08 %).

-mav-