Empresa Media získává tituly Popcorn a Top dívky

pondělí, 28. listopadu 2011, 07:34 Tisk MediaGuru

Portfolio vydavatelství Empresa Media se rozrůstá o časopisy pro mladé čtenáře Popcorn a Top dívky. Přidávají se tak k titulům Týden, Instinkt a Profit.

Vydavatelství Empresa Media rozšíří portfolio svých titulů o dva měsíčníky pro náctileté, konkrétně časopisy Popcorn a Top dívky. Uvedené časopisy tak doplní týdeníky Týden, Instinkt a Profit. Empresa Media je spojena s majitelem mediální agentury Médea Jaromírem Soukupem.

Společnost s účinností od 1.1.2012 totiž uzavřela licenční smlouvy na vydávání měsíčníků Popcorn a Top dívky s německým vydavatelstvím Vision Media se sídlem v Mnichově a začne je od stejného data vydávat. "Redakční tým obou titulů  se v plném rozsahu začlení do stávajících redakčních struktur Empresa Media," sdělilo dnes vydavatelství.

Magazíny Popcorn a Top dívky jsou zaměřené na náctileté dívky a na český trh se vrátily po menší přestávce v dubnu letošního roku. Jejich průměrný prodaný náklad se pohybuje okolo 17 000 kusů na vydání. První data o čtenosti se objeví ve výsledcích Mediaprojektu za 4. kvartál 2011.

-mav-