Televize Barrandov plánuje pro rok 2012 share 7-8 %

pondělí, 28. listopadu 2011, 07:30 TV MediaGuru

TV Barrandov posouvá svůj letošní cíl na příští rok. Chce v něm získat 7-8% podíl na sledovanosti.

Televize Barrandov by ráda v příštím roce dosáhla podílu na celodenní sledovanosti (D15+) na úrovni 7-8 %. Vyplývá to z nové obchodní politiky stanice pro rok 2012. V materiálu, který poskytla obchodním partnerům, uvádí, že podíl v rozmezí 7-8 % je cílem pro konec příštího roku. Televize Barrandov už přitom s tímto cílem vstupovala do letošního roku, ve kterém se zatím pohybuje na úrovni cca 5 %.

Obchodní politika TV Barrandov pro příští rok ponechává CPP na letošní úrovni 24 200 Kč (D15+), televize ale upravuje svůj index pro umístění reklamy mimo hlavní vysílací čas, který se zvyšuje na 0,75 a dále dochází ke zvýšení některých sezónních indexů v žádaných měsících. Tím tak reklama na TV Barrandov v příštím roce podraží minimálně o 15 %. Klienti, kteří své objemy budou garantovat do 16.12., budou zvýhodněni. Obdobně to platí pro klienty, kteří se zaváží k určitému objemu investic do nespotové reklamy. I přes zvýšení ceny na příští rok poukazuje TV Barrandov na to, že její cenová hladina zůstává na úrovni nejlevnější plnoformátové komerční stanice.  

Z programové nabídky na příští rok vyplývá, že stanice bude i nadále stavět na svých osvědčených pořadech. Je to zejména dětský Animáček, dvouhodinové pásmo dětských pořadů, kterému po vytvoření podobně dlouhého pásma na ČT2 (Večerníček+nová skladba dětských pořadů) vzniká přímá konkurence. Barrandov nadále počítá i s hudebním pořadem To byl náš hit, s Barrandovským Videostopem, s Politickou střelnicí či s pořadem o známých lidech Prominenti.

-mav-