Mezinárodní reklamní klání zná vítěze
Mezinárodní reklamní klání CUP Awards, které sdružuje několik reklamních soutěží, zná vítěze. Pátý ročník se letos uskutečnil v Istanbulu.

Oceněny byly nejlepší počiny na reklamním poli sdružující příspěvky finalistů ze 4 různých festivalů: asijského ADFESTu, který poslal 126 příspěvků, jihoamerického FIAPu se 71 příspěvky, evropského ADC*E (75 příspěvků) a Golden Drum (126 příspěvků).
Hlavní cena byla přidělena kampani Pilulky pro bolest druhých společnosti Lékařů bez hranic z dílny španělské Germinal Cominicacion.
Cenu za nejlepší reklamu na potravinářské výrobky získala rumunská kampaň American Rom společnosti Kandia Dulce od agentury BV McCann Erickson.
Nejlepší reklamou na nápoje byla vyhlášena brazilská kampaň Go back 1, 2, 3 na kávu Suplicy, kterou vytvořila agentura F/nazca Saatchi&Saatchi.
Za nejlepší kampaň v oblasti zdraví a péče o těle byla prohlášena německá kampaň Stop The Water While Using Me! vytvořené pro T.D.G. Vertriebs GmbH & Co. KG agenturou Kolle Rebbe Gmbh.
Za nejlepší sportovní reklamu byla vybrána kampaň Nike – Write the Future od agentury Wieden+Kennedy Amsterdam.
V oblasti kosmetických, módních a luxusních výrobků byla oceněna kampaň Uniqlo Lucky Line z dílny japonské agentury Dentsu Inc., která představila historicky první on-line čekání ve frontě.
Za nejlepší automobilovou kampaň byla zvolena německá kampaň The BMW Light Wall „Reflection“
Nejlepší reklamní kampaní v oblasti cestování, turistiky a dopravy byla prohlášena kampaň Unexpected Luggage pro španělské aerolinky Spanair od agentury Shackleton Group.
V oblasti maloobchodu zvítězila reklamní kampaň Light od agentury Demner, Merlicek & Bergmann Werbegesellschaft MBH pro společnost XXXLutz/Moemax Furniture.
V kategorii veřejných a soukromých služeb vyhrála kampaň SMS Dialogues pro mobilního operátora Sunrise od agentury Spillmann/Felser/Leo Burnett.
Přehled dalších ocenění
kategorie | reklamní kampaň |
zadavatel |
agentura |
domácnost |
Nose meter, Nose job, Giant nose, Disapointed Nose |
BGH Aires Acondicionados |
Del Campo Nazca S&S |
komunikace, média, vydavatelství |
Cleaner |
Emprego Certo |
BorghierbLowe WUOL |
zábava, volný čas |
Dortmund Concert Milk |
Dortmund Concerthall |
Jung von Matt AG |
korporátní komunikace |
Operation Christmas |
Ministerstvo národní obrany |
Lowe-SSP3 |
finanční sektor |
Hat / Iceberg / Goldrush |
JCB Co., Ltd. |
Dentsu Inc. |
Ocenění podle použitých médií
média | reklamní kampaň |
zadavatel |
agentura |
Film |
Write the Future |
Nike |
Wieden+Kennedy Amsterdam |
Radio |
AIDS Task Force – The Get Tested Project |
AIDS Task Force |
Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive Tel Aviv |
Builders of Tomorrow |
LEGO |
Serviceplan Gruppe GmbH & Co. KG |
|
Outdoor |
Express Train |
3M |
Cheil Worldwide |
Interactive |
Utsushi Kagami (Mirror) |
Zeith, Ltd./Sour |
Masashi Kawamura/Qanta Shimizu/Saqoosha/Hiroki Ono |
Direct Marketing |
The Sprinter applies for a job |
Mercedes-Benz Vans |
Lukas Lindemann Rosi ski GmbH |
PR |
Give 100 TL Get 125 TL Back |
Private Pension System |
Leo Burnett - Istanbul |
Multi Channel |
American Rom |
Kandia Dulce |
BV McCann Erickson Romania SRL |
Design |
Stop The Water While Using Me |
T.D.G. Vertriebs GmbH & Co. KG |
Kolle Rebbe GmbH |
Event |
Unexpected Luggage |
Spainair |
Shackleton Group |
Mediální inovace |
Puerto Rico’s Heart |
Pepsico |
JWT San Juan |
One2One |
Dirty Dishes Campaign |
PZ Cussons |
DDB Group Melbourne |
-kch-