Nejzajímavější kampaně na Pinterestu
Špendlíková sociální síť je pro většinu reklamních zadavatelů stále novinkou. S možnostmi, které nabízí, již ale experimentuje řada firem.
O sociální sítí Pinterest se mezi marketéry hovoří zejména kvůli principu, jímž je ideální pro marketingovou kampaň, strmě rostoucímu počtu uživatelů a v poslední době i popularitě, kterou získává u žen.
Světoví reklamní zadavatelé jsou přesto opatrní a jejich současnou aktivitu na Pinterestu lze s nadsázkou nazvat oťukováním terénu. Mediaguru přestavuje několik kampaní, kterým se povedlo možností této sociální sítě zajímavě využít.
Kotex
Značka hygienických potřeb si minulý týden v Izraeli vytipovala 50 žen, kterým, na základě jejich zájmu na Pinterestu, zaslala virtuální dárek. Poté, co jej přišpendlili na svou nástěnku, jim firma zaslala ten samý dárek, tentokrát ale skutečný a poštou. Téměř každá z oslovených žen o této akci řekla svým přátelům na Pinterestu, ale i na Facebooku a Twitteru. Padesát dárků tak vygenerovalo na 2 200 interakcí napříč sociálními sítěmi.
Peugeot
Panamská pobočka Peugeotu oceňovala uživatele Pinterestu, kteří na sociální síti přešpendlováním různých nástěnek sestavili puzzle jejích modelů. Chybějící části skládačky museli zájemci najít na webových stránkách firmy, případně na jejím facebookovém profilu.
Procter & Gamble
Potravinářská firma Procter & Gamble v rámci podpory letních Olympijských her v Londýně před několika dny spustila kampaň „Děkuji, mami“, v níž zmiňuje význam rodičů soutěžících atletů. Své fotografie kromě sportovců uveřejňují i jiné britské celebrity.
BMI
Odměnou v soutěži „Loterie na Piterestu“, kterou tento měsíc spustily aerolinky British Midland International, jsou výlety do nejpopulárnějších světových destinací. Každý týden letecká společnost uveřejní fotografie měst doplněných vlastním logem. U snímku, který je přešpendlován nejvíce, pak vybere náhodné číslo. Uživatel, který obrázek přešpendlil jako v pořadí odpovídajícímu vylosovanému číslu, vyhrává zájezd do vybrané destinace.
-ptv-