Reklamy na portále Voyo.cz zrušeny

úterý, 03. dubna 2012, 07:30 Internet & Mobil MediaGuru

Od začátku dubna stáhla společnost CET 21 veškeré reklamní formáty na zábavním portále Voyo.cz.

Zábavní portál Voyo.cz přestal od začátku dubna umísťovat na své stránky reklamní formáty. Provozovatel portálu, společnost CET 21, se tak rozhodla v souvislosti s přechodem na novou obchodní strategii v oblasti placených produktů, spočívající v plném zpoplatnění webu. „Videoportál Voyo.cz zcela opouští model financování z reklam u seriálů a nově se zaměří pouze na předplatné,” zdůvodnila pro MediaGuru.cz Marie Fianová z tiskového oddělení TV Nova.

Dosud se reklamy objevovaly u seriálů a pořadů, které si přehrávali registrovaní uživatelé. Předplatitelé, kteří za přístup k obsahu Voyo.cz platí 189 Kč měsíčně, získávají obsah v HD kvalitě a bez reklam. Po plném zpoplatnění webu jsou tak v nabídce všechny pořady bez reklamy. Stažení se ale netýká jen videoreklamy u pořadů na Voyo.cz, ale také bannerové reklamy.

Zatím ale není zcela jasné, jak provozovatel webu vyřeší nasmlouvané závazky vůči zadavatelům reklamy, a to i v případě dojednaného umístění reklam u konkrétních pořadů. „Obchodní vztahy s našimi klienty nebudeme veřejně rozebírat,” zní oficiální reakce CET 21. V informačním sdělení, které provozovatel webu rozeslal klientům, ujišťuje, že posílí kapacity svého online portfolia, kam patří vedle Voyo.cz např. weby tn.cz, nova.cz a nově také ICQ.

Nový obchodní model Voyo.cz předpokládá rozložení příjmů z části inzertní do části předplatného. Předplatné se tak má stát hlavní obchodní platformou tohoto zábavního kanálu. Kolik předplatitelů v současnosti Voyo.cz eviduje, nechce provozovatel s ohledem na konkurenci sdělovat. “Měsíčně jsme na Voyo.cz registrovali řádově stovky tisíc jednotlivých přehrání. Co se předplatitelů týče, stále platí náš ambiciózní cíl mít 100 000 předplatitelů na konci roku 2012,” uvádí Marie Fianová.

-mav-