Brand Embassy rozpozná nespokojené online uživatele

středa, 02. května 2012, 15:25 Internet & Mobil MediaGuru

Brand Embassy spouští nový český nástroj, který firmám umožňuje identifikovat nespokojené zákazníky v online prostředí.

Marketingová služba Brand Embassy, která se zabývá výběrem, správou a vyhodnocováním úspěšnosti brand ambasadorů a tedy komunikací mezi značkami a spotřebiteli na internetu, spouští nástroj Engager, který firmám umožňuje identifikovat a proaktivně reagovat na nespokojené zákazníky v online prostředí.   

„Monitorujeme celosvětově 50 milionů online diskuzí v dvaceti jazycích a automaticky třídíme příspěvky podle vlivu zákazníků a urgentnosti požadavků. Firmy reagují na zákazníky kdekoli, kam zákazníci stížnosti či dotaz napíšou, zákazník tak nemusí nikde hledat, kde firmu oslovit,“ přiblížil MediaGuru.cz Vít Horký, managing director společnosti. Dodal, že nový nástroj pomáhá značkám zvýšit efektivitu zákaznického servisu až o 40 % - údaj vychází ze zkušeností např. firem Johnson & Johnson, Diageo či Alpine Pro.

Podle Víta Horkého chce Brand Embassy změnit tradiční model využití sociálních sítí pro marketing tím, že z každé diskuze na internetu vytvoří kontaktní místo zákaznické péče. „Firmy neztratí nespokojené zákazníky a zvýší spokojenost těch současných. Na webu www.brandembassy.com jsme spustili výzkum spokojenosti zákazníků nových a tradičních českých bankovních domů,“ doplnil Vít Horký.

Brand Embassy je absolventem technologického akcelerátoru StartupYard. Dosud spolupracovala s klienty jako Johnson & Johnson, Reckitt Benckiser, Mladá fronta a jiné. Nově si Brand Embassy podle Víta Horkého zkouší například Telefónica O2 nebo AVG.

-mav-