Aktuality
Doporučované
Marks & Spencer mění sortiment, investuje do rekonstrukce
Marks & Spencer zdvojnásobí počet položek mraženého sortimentu. Do nabídky rovněž přidá kuchyňské potřeby a domácí doplňky.
Marketér Aleš Veselý se stává generálním ředitelem Sazky
Dosavadní marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý nastupuje do čela společnosti. O jeho nástupci v marketingu se rozhodne v nejbližších týdnech.
Visa v kampani vybízí k bezkontaktním platbám
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Albert ve vánoční kampani opět peče, tentokrát bílé Vánoce
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Bauhaus spustí na podzim e-shop, v onlinu míří víc na ženy
Bauhaus kromě výsadby stovky tisíc stromů letos plánuje přijít s vlastním e-shopem a v online komunikaci míří více na ženy.
Závěrečný díl první řady seriálu Kukačky byl pořadem dne
Poslední díl první řady seriálu Kukačky sledovalo 1,56 mil. diváků (15+), šlo o nejlepší výsledek večera i celého dne. Více než milion diváků přilákala pohádka S čerty nejsou žerty.
Vodafone reaguje na nenávistné komentáře k vánoční kampani
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Visa na kreativu volí Wieden+Kennedy a Publicis
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
ČT plánuje druhou řadu seriálu Kukačky, mírně upraví ČT2
Nový seriál Kukačky by měl mít pokračování, Česká televize plánuje jeho druhou řadu.
Závěr seriálu Zločiny Velké Prahy nedělním pořadem
Závěrečný díl seriálu Zločiny Velké Prahy se stal opět pořadem nedělního večera a také celého dne, sledovalo ho 1,55 mil. diváků starších 15 let.
Tváří vánoční kampaně Penny jsou čeští dodavatelé
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Kukačky jsou stále pátečním pořadem s 1,55 mil. diváků
Seriál Kukačky zůstává nejsledovanějším pořadem pátečního večera i celého dne. Předposlední díl první řady sledovalo v průměru 1,55 mil. diváků starších 15 let.
Sobotní večer pro Tajemství těla, zahájila Minišou Karla Šípa
Nejsledovanějším sobotním pořadem po 20:00 se v divácké skupině 15+ stal pořad Tajemství těla. Sledovalo ho 941 tis. diváků. Poprvé se představila Minišou Karla Šípa.